نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

مظاهری: انتقالم به استقلال قانونی بود

منبع
فارس
بروزرسانی
مظاهری: انتقالم به استقلال قانونی بود

فارس/ دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: باشگاه تراکتور صحبت‌هاي خودش را انجام داد. ما هم حرف‌هاي خودمان را زديم و مدارک خودمان را ارائه داديم. من به آينده خوش‌بين هستم.
رشيد مظاهري پس از پايان جلسه در کميته وضعيت فدراسيون فوتبال اظهار داشت: فکر مي‌کنم جلسه خيلي خوبي بود. به شخصه جو را خيلي خوب ديدم. منتظريم که رأي صادر شود. فکر مي‌کنم هفته آينده هم بايد يکسري مدارک بياوريم.
مظاهري در مورد اينکه آيا براي صدور اين رأي زمان خواسته،‌گفت: اين چيزي بود که گفتند انجام بدهيم.
وي در مورد اينکه آيا ممکن است محروميت شامل حال او شود گفت:‌الان نمي‌دانم بايد چه بگويم مي‌ترسم چيزي بگويم.
دروازه‌بان استقلال در مورد اينکه اگر مسالمت‌آميز از تراکتور جدا مي‌شد ممکن بود فضا  اينقدر ملتهب نشود عنوان کرد: در مورد اين مسائل من خيلي صحبت دارم. بعد از صدور رأي مفصل صحبت مي‌کنم. بايد منتظر رأي بمانيم چه مي‌شود.
مظاهري در مورد اينکه دليل جدايي او از تراکتور به خاطر دلخوري بود يا بحث مالي، اظهار داشت: نمي‌خواهم در اين مورد زياد توضيح بدهم. چون واقعا نمي‌دانم. نه اينکه نخواهم صحبت کنم ولي شايد حرفي بزنم که بعدا مشکلي پيش بيايد. تنها چيزي که مي‌توانم بگويم اين است که هيچ وقت بحث مالي با تراکتور نداشتيم.

وي در مورد اينکه او دروازه‌بان استقلال محسوب مي‌شود و اگر انتقالش به اين تيم به هم بخورد براي مديرعامل اين باشگاه امتياز منفي خواهد بود، عنوان کرد: از کجا مي‌دانيد که به هم مي‌‌خورد؟ باشگاه تراکتور صحبت‌هاي خودش را انجام داد. ما هم حرف‌هاي خودمان را زديم و مدارک خودمان را ارائه داديم. من به آينده خوش‌بين هستم.
وي در مورد اينکه آيا انتقالش به استقلال قانوني بوده، گفت: بله، صددرصد. مطمئن باشيد اگر غيرقانوني بود اولين نفري که مخالفت مي‌کرد خودم بودم به خاطر اينکه وقتي به باشگاهي تعهد داري نبايد با باشگاه ديگري وارد مذاکره شوي.
مظاهري در پاسخ به اين سوال که آيا در قرارداد سال دوم و سومش با تراکتور مبلغ نوشته شده بود، اظهار داشت: اجازه بدهيد در اين موارد صحبت نکنم.
وي در خصوص حضور سيدحسين حسيني در تيم استقلال و شايعاتي که پيرامون رقابت او و حسيني وجود دارد، گفت:‌ من به خاطر اين مسأله‌‌اي که پيش آمده نمي‌خواهم بگويم فکرم مشغول است ولي بايد اول اين را حل کنيم و بعد از صدور رأي در مورد آن موضوع فکر مي‌کنم. يکسري از سؤالات را هم بايد باشگاه پاسخ بدهد و من نبايد جواب بدهم. من مشکلي بابت  حضور حسيني ندارم و راه خودم را مي‌روم. 
وي در مورد اينکه گفته مي‌شود با توجه به حضور رشيد مظاهري، سيدحسين حسيني از استقلال جدا مي‌شود عنوان کرد:‌ اين‌ها مسائل حاشيه‌اي است که نبايد به آنها فکر کنم. اگر قرار باشد با اين طرز فکر به استقلال بيايم کارايي لازم را در اين تيم ندارم. من بايد بدون حاشيه کارم را انجام بدهم. چه من باشم چه فرد ديگري، الان به اينجا آمده‌ام و بايد با تمام تمرکزم کارم را انجام بدهم.
مظاهري در مورد اينکه اگر به هر دليلي مدارک و مستنداتش کافي نباشد حاضر است به تراکتور برگردد،‌گفت: فکر مي‌‌کنم بايد اين مسأله را به بعد از جلسه موکول کنيم و با شرايط جلو برويم.
وي در خصوص اينکه جلسه بعدي چه زماني برگزار مي‌شود گفت: فکر مي‌کنم 5 تا 7 روز ديگر باشد.
مظاهري در مورد اينکه هواداران استقلال او را دروازه‌بان اين تيم مي‌دانند اظهار داشت: صحبت کردن در مورد استقلال را بايد به آينده موکول کنيم. اجازه بدهيد کارهايم اينجا تمام شود و بعد از آن مصاحبه مفصلي در مورد اتفاقاتي که افتاده انجام مي‌دهم. اگر به صلاح بود يکسري صحبت‌ها را در مورد اتفاقاتي که افتاده انجام مي‌دهم و اگر نه هيچ. مصاحبه خيلي مهمي خواهم داشت و در آن صحبت مي‌کنم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره