نماد آخرین خبر

3 راهکار سوارز پس از منتفی شدن انتقالش به یوونتوس

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
3 راهکار سوارز پس از منتفی شدن انتقالش به یوونتوس

آخرين خبر/ رونالد کومان در ابتداي ورودش به بارسلونا در تماسي تلفني به سوارز اطلاع داده بود که جايي در تفکراتش ندارد و بايد بارسا را ترک کند. سوارز در تلاش براي انتقال به يوونتوس بود و فقط چند گام تا پيوستن به اين تيم برايش مانده بود اما اين انتقال به هم خورد چرا که او نمي‌توانست در موعد مقرر پاسپورت ايتاليايي بگيرد و انتقالش به مشکل مي‌خورد.
به گزارش فوتبالي، اکنون که انتقال لوئيز سوارز به يوونتوس منتفي شده است، اين مهاجم اروگوئه‌اي سه راهکار را پيش روي خود دارد. به گفته‌ي آ اس، سوارز مي‌تواند در بارسلونا بماند و تبديل به مهاجمي نيمکت نشين شود، چرا که کومان به او اعتقادي ندارد. مي‌تواند راهي پاري سن ژرمن شود يا مي‌تواند به دورانش در لاليگا ادامه دهد و به اتلتيکو مادريد بپيوندد.
گفته مي‌شود که ديگو سيمئونه، سرمربي اتلتيکو مادريد، علاقه‌ ويژه‌اي به لوئيز سوارز دارد و مي‌خواهد او را به خدمت گرفته و جايگزين ديگو کاستا کند. البته به گفته‌ي آ اس، اتلتيکو مادريد پيش از اينکه سوارز را جذب کند بايد آلوارو موراتا يا ديگو کاستا را به فروش برساند تا بتواند دستمزد مهاجم اروگوئه‌اي را تامين کند. از طرفي پاريسن ژرمن هم مي‌خواهد او را به پارک ده پرنس ببرد و دوباره او را در کنار نيمار قرار دهد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره