نماد آخرین خبر

مشاور علیپور: این رسمش نبود آقای رسول پناه

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
مشاور علیپور: این رسمش نبود آقای رسول پناه

آخرين خبر/ صحبت هاي امروز سرپرست باشگاه پرسپوليس با واکنش مشاور عليپور روبرو شد.
به گزارش فوتبالي، مهدي رسول پناه چندي پيش اعلام کرده بود که علي عليپور دو ماه پيش با باشگاه مارتيمو به توافق رسيده و قرارداد خود را امضا کرده است و حضور وي در باشگاه پرسپوليس صرفا براي فشار هواداران به باشگاه پرسپوليس بوده است. حال اين صحبت ها واکنش مشاور علي عليپور را در پي داشته است.
محمد نورزاده درباره اظهارات اخير رسول‌پناه و خبر عقد قرارداد دوماه پيش عليپور با ماريتيمو گفته است که: کمي تفکر حرفه‌اي باعث مي‌شود کذب بودن اين ادعا ثابت شود. هيچ تيم دسته سومي هم در اروپا بدون تست پزشکي قرارداد نمي‌بندد. ماجرا اين است که ماريتيمو در ارسال ويزاي عليپور تعلل کرده و علي هم پيشنهادي از بلژيک دارد. رئيس ماريتيمو از اين پيشنهاد مطلع است و براي اينکه بلژيکي‌ها عليپور را جذب نکنند چنين اظهار نظري کرده که از عواقب کار و محروميت بترسند و ادامه ندهند.
اگر عليپور دوماه پيش قرارداد بسته و مدير ماريتيمو نتوانسته برايش در اين دو ماه ويزا بگيرد بنظرم آن مدير به درد دسته چهار بنگلادش مي‌خورد. اگر آقاي رسول‌پناه تحت فشار افکار عمومي دنبال اينگونه اظهار نظرها است ايرادي ندارد. اين اما راهش نيست جناب رسول‌پناه. شما با وجود حضور عليپور در باشگاه حاضر نشديد يک ثانيه او را ببينيد. اين رسمش نبود آقاي رسول‌پناه.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره