نماد آخرین خبر

تمسخر رونالدو به خاطر پوشیدن لباس خانگی متفاوت و دو هزار پوندی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
تمسخر رونالدو به خاطر پوشیدن لباس خانگی متفاوت و دو هزار پوندی

آخرين خبر/ کريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي يوونتوس بعد از بازي دوستانه دوشنبه تيمش دوباره براي تفريح و استراحت به قايق تفريحي شيک خود رفت. مهاجم پرتغالي چند روزي را براي استراحت به همراه نامزدش جورجينا و پسرش جونيور به اين قايق تفريحي رفت تا از اخرين روزهاي تعطيلات تابستاني لذت ببرد چرا که در ماه هاي آينده هوا سرد مي شود و امکان استفاده از اين قايق وجود نخواهد داشت.
به گزارش فوتبالي، البته اين بار قايق رونالدو که در کل تابستان در ان عکس گرفته مورد توجه هواداران قرار نگرفت بلکه لباس ستاره پرتغالي با واکتش هاي زيادي همراه شد. رونالدو از يک لباس خانگي يا همان لباس خواب استفاده کرد که البته چندان هم ارزان نبود. کريستيانو رونالدو که به شدت شيک پوش است از لباس مدل "لوئي ويتون" استفاده کرد که دو هزار پوند (بيش از 2200 يورو) براي خريد آن هزينه کرده است. در واقع پيراهن تکي اين مدل با قيمت 1050 يورو فروخته مي شود و قيمت شلوار هم 938 يوروست.
هواداران معتقدند که تيپي که رونالدو براي اين عکس انتخاب کرده سنخيتي با منظره و قايق تفريحي لوکس او ندارد. البته برخي از هواداران رونالدو از اين تيپ تعريف کرده اند اما اکثرا با آن شوخي کرده اند و نوشته اند که مشخص نيست که چرا رونالدو با چهره اي خواب آلود و لباس خواب اين عکس را گرفته است. يک نفر به شوخي نوشته است:"قيافه رونالدو مثل مردي است که انگار مادربزرگش به عنوان کادوي تولد برايشان لباس خواب خريده و به زور از او خواسته تا با آن عکس بگيرد" و ديگري نوشته است:"مادرم وقتي مي خوابد از اين لباس استفاده مي کند" يا ديگري هم چنين پيامي منتشر کرده است:"شبيه پيراهن دوم منچستريونايتد است!"


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره