نماد آخرین خبر

دردسر جدید بیل رئال مادرید

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
دردسر جدید بیل رئال مادرید

آخرين خبر/ رئال مادريد و تاتنهام در تلاش هستند تا هر چه زودتر براي انتقال گرت بيل به توافق برسند. جاناتان بارنت وکيل اين بازيکن تاييد کرده است که مذاکرات به خوبي پيش مي رود. تاتنهام در نظر دارد که گرت بيل را با قراردادي دو ساله به خدمت بگيرد و البته بخشي از دستمزد وي در دو سال آينده به عهده رئال مادريد خواهد بود.
به گزارش فوتبالي، پنجره نقل و انتقالات تابستاني در روز 15 مهر بسته خواهد شد. تا زماني که بيل در رئال مادريد باشد، پرداخت دستمزدش به عهده رئال مادريد خواهد بود. اگر انتقال تا آخرين روز نقل و انتقالات رسمي نشود، رئال مادريد مجبور خواهد شد تا يک چهارم از دستمزد بيل که سالانه 17 ميليون يوروست را بپردازد. بدين ترتيب رئال مجبور مي شود که حداقل 4.25 ميليون يورو به بازيکن ولزي به عنوان دستمزد ماه هاي آگوست، سپتامبر و نيمي از ماه اکتبر بپردازد. به همين خاطر هر روز حضور گرت بيل در رئال مادريد 46.575 يورو هزينه دارد، بازيکني که مورد علاقه زيدان نيست و باشگاه هيچ چاره اي جز فروختنش ندارد.
تاتنهام البته در تلاش است که چه براي فصل جاري چه براي فصل 22-2021 ، رئال مادريد بپذيرد که بخشي از دستمزد بيل را بپردازد. در واقع تاتنهام مي خواهد فقط نيمي از دستمزد بازيکن ولزي را بپردازد و بقيه آن را به دوش رئال مادريد بگذارد. به هر صورت بايد ديد که مذاکرات چطور پيش مي رود اما هر روز ماندن بيل، ضرر مالي بيشتري را به دوش سفيدپوشان  خواهد انداخت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره