نماد آخرین خبر

درخواست مسئولان استقلال از AFC

منبع
ميزان
بروزرسانی
درخواست مسئولان استقلال از AFC

ميزان/ اعضاي تيم فوتبال استقلال جلسه‌اي را با نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا برگزار و نقطه نظرات خود را با آنها در ميان گذاشتند.
 تيم فوتبال استقلال که در اردوي قطر براي برگزار ديدار‌هاي خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به سر مي‌برد، امشب از ساعت ۲۰ به وقت محلي و ۲۱:۳۰ به وقت تهران يک جلسه تمريني برگزار مي‌کند.
هيچ‌کدام از بازيکنان تيم استقلال دچار مصدوميت نشده‌اند و سياوش يزداني تنها مصدوم آبي‌پوشان است که از قبل مصدوم بوده است. او زيرنظر کادر پزشکي استقلال مشغول انجام تمرين‌هاي اختصاصي کنار تيم و فيزيوتراپي است.
طبق پروتکل بهداشتي اعلام شده از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC)، تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا و مستقر در قطر، بايد هر سه روز يکبار تست ويروس کرونا بدهند تا سلامت آنها تاييد شود. بر همين اساس، استقلالي‌ها صبح امروز (چهارشنبه) تست دادند که نتيجه همه تست‌ها منفي اعلام شد.
خبر ديگر از استقلال اينکه، اعضاي اين تيم درخواستي از مسئولان کنفدراسيون فوتبال آسيا براي برگزاري يک جلسه داشتند. به همين خاطر، امروز دو نماينده از سوي AFC جلسه‌اي را با سرمربي، سرپرست و مدير رسانه‌اي آبي‌پوشان برگزار کردند. در اين نشست، استقلالي‌ها نسبت به شرايط تمريني، کيفيت غذا‌ها و مسائلي از اين دست اعتراض کردند و نمايندگان کنفدراسيون قول دادند مشکلات را برطرف کرده و شرايط را بهتر کنند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره