نماد آخرین خبر

عملکرد ضعیف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

منبع
ميزان
بروزرسانی
عملکرد ضعیف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

ميزان/ نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا کار خود را با دو شکست و يک پيروزي آغاز کردند.
 از بين چهار نماينده فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا، تيم‌هاي شهرخودرو، سپاهان و پرسپوليس ديدار نخست خود بعد از شروع مجدد بازي‌ها برگزار کردند و استقلال به دليل انصراف الوحده امارات هنوز ديدار خود را انجام نداده است.
سه نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا ديدار‌هاي خود را خوب آغاز نکردند، شهرخودرو با سرمربي جديد خود نتوانست از پس شباب الاهلي امارات بربيايد و با يک گل شکست خورد تا رحمتي سرمربيگري خود را با شکست آغاز کند در طرف ديگر سپاهان با سرمربي جديد خود محرم نويدکيا با دو گل از النصر عربستان شکست خورد تا اين سرمربي هم با شکست کار خود را در سپاهان آغاز کند.
اما پرسپوليس ديگر نماينده ما التعاون عربستان را يک بر صفر شکست داد اين پيروزي در حالي رخ داد که التعاون نيمه اول بازي تيم برتر ميدان بود و يک توپ هم به تيرک دروازه سرخ‌ها زد، اما نيمه دوم تيم يحيي بازي بهتري انجام داد و با گل دقيقه ۸۳ شجاع خليل‌زاده موفق شد به گل برسد و اين ديدار را يک بر صفر برنده باشد.
ديدار‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در دوحه قطر با فشردگي در حال برگزاري است و نمايندگان کشورمان بايد در اين مسابقات با شجاعت بيشتري بازي کنند تا بتوانند از اين مرحله مسابقات عبور کنند باتوجه به اينکه ديدار فينال مسابقات در قطر برگزار خواهد اين بهترين فرصت است تا نمايندگان کشورمان با بازي‌هاي بهتر بتوانند خود را به مراحل بعدي مسابقات برسانند.
به غير از استقلال و شهرخودرو که اجازه استفاده از بازيکنان جديد خود را ندارند ديگر نمايندگان ايران مي‌توانند از بازيکنان جديد خود استفاده کنند و اين انتظار مي‌رود سپاهان و پرسپوليس با بازيکنان جديد بتوانند از اين مسابقات سربلند بيرون بيايند، اين تيم‌ها تقويت شده‌اند و انتظار زيادي از نمايندگان کشورمان مي‌رود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد