نماد آخرین خبر

واکنش مورینیو به احتمال بازگشت بیل به تاتنهام

منبع
ميزان
بروزرسانی
واکنش مورینیو به احتمال بازگشت بیل به تاتنهام

ميزان/ سرمربي تيم فوتبال تاتنهام به شايعه احتمال بازگشت بال ولزي رئال مادريد به اين تيم انگليسي واکنش نشان داد.
 مدير برنامه‌هاي گرث بيل تأييد کرده مديران دو باشگاه رئال مادريد و تاتنهام در حال مذاکره با يکديگر برسر انتقال بيل به جمع اسپرزها هستند و از علاقه اين بازيکن ولزي براي بازگشت به تاتنهام سخن گفته است. گفته مي‌شود باشگاه تاتنهام نيز نسبت به خدمت گرفتن اين بال ولزي علاقه‌مند است.
ژوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي تاتنهام در کنفرانس خبري که امروز (چهارشنبه) داشت، در پاسخ به پرسشي درباره علاقه اين باشگاه به جذب بيل گفت: من درباره مسائل فرضي نظري نمي‌دهم. گرث بيل بازيکن رئال مادريد است. وظيفه من نيست که با مدير برنامه‌ها تماس بگيرم و نمي‌خواهم در اين مورد و به خصوص بازيکنان تيم‌هاي ديگر نظري بدهم.
وي افزود: زماني که سرمربي رئال مادريد بودم، سعي کردم او را از تاتنهام به خدمت بگيرم که در دوره حضور من اين امر محقق نشد. رئيس باشگاه (فلورنتينو پرس) اما عزيزه و دانش من را دنبال کرد و فصل بعد از جدايي من از رئال، گرث را به اين تيم آورد. چيزي براي پنهان کردن وجود ندارد و خود بيل هم اين را مي‌داند.
بيل ۳۱ ساله که به دليل عدم علاقه زين‌الدين زيدان به او، مدت‌ها است که حضور ثابتي در ترکيب کهکشاني‌ها ندارد، تا ماه ژوئن ۲۰۲۲ با رئال مادريد قرارداد دارد. اين باشگاه اسپانيايي قصد دارد با فروش گرث بيل از شر پرداخت دستمزد ۶۰۰ هزار يورو در هفته به او خلاص شود.
ستاره پيشين تاتنهام فصل اخير در هفتمين سال حضورش در رئال مادريد در مجموع ۲۰ بازي براي اين تيم به ميدان رفته و موفق شده ۳ گل به ثمر برساند و ۲ پاس گل براي همبازيانش بسازد.

بيل که در سال ۲۰۱۳ در ازاي ۱۰۰ ميليون يورو از تاتنهام به رئال مادريد پيوست، تاکنون در ۲۵۱ بازي براي اين تيم به ميدان رفته و ۱۰۵ گل نيز به ثمر رسانده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره