نماد آخرین خبر

پیشکسوت استقلال: مدت‌هاست روی قهرمانی پرسپولیس شرط می‌بندم!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پیشکسوت استقلال: مدت‌هاست روی قهرمانی پرسپولیس شرط می‌بندم!

ايسنا/ يک پيشکسوت تيم فوتبال استقلال مي‌گويد باشگاه ساختار مشخصي ندارد و به اين خاطر هر سال دچار مشکلات مي‌شود.
علي شوري پيشکسوت تيم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ايسنا، درباره شرايط اين روزهاي آبي‌پوشان پايتخت گفت: اوايل که آقاي سعادتمند مديرعامل استقلال شد، من با ايشان يک نشست يک ساعته داشتم و اين روزها را پيش‌بيني مي‌کردم. در باشگاه ايشان ما را نپذيرفت و پيشنهاد من را قبول نکرد و گفت چون با علي جباري رفت و آمد خانوادگي دارد، نمي‌تواند راهبردهاي من را جلو ببرد! در حال حاضر مشکلات استقلال تنها در استراماچوني خلاصه نمي‌شود. آقاي سعادتمند در باشگاه، نزديکان خود را معاون کرده و کارهاي اجرايي را به آن‌ها سپرده است. به نظر من هيچکدام از آن‌ها صلاحيت لازم را ندارند.
او ادامه داد: بدي ما پيشکسوت‌ها اين است که صحبت نمي‌کنيم. در حال حاضر رياست آکادمي را به سعيد مراغه چيان واگذار کرده‌اند. او ۴۰ سال از فوتبال دور بوده و چون ارتباط خوبي با علي جباري دارد رئيس آکادمي شده است. اين همه استعدادياب و کار بلد و جوان مثل مجتبي جباري وجود دارند اما از آن‌ها استفاده نمي‌شود. مراغه‌چيان يک بطري آب دستش گرفته به جوانان استقلال بدهد؟ نصرالله عبداللهي که سرپرست استقلال شده، تسلط به زبان ندارد و همچنين سن و سال دارد و به خاطر مشکل بينايي ۱۰ متر جلوتر از خودش را نمي‌تواند ببيند. ما اين همه پيشکسوت جوان‌تر داريم اما در باشگاه کلا رفيق‌بازي‌ مي‌شود. باشگاه استقلال به نوعي خانه سالمندان شده است و حتي نمي‌توانند با يک لپتاپ کار کنند.
شوري افزود: مسئولان باشگاه، مساله استراماچوني را علم کردند که مشکلات ديگر باشگاه از جاي ديگري بالا نزدند اما آيا تنها مشکل استقلال استراماچوني است؟ ساختار باشگاه پر از مشکل است. آقاي سعادتمند شما چه آدم‌هايي را به باشگاه آورديد؟ من به سعادتمند پيشنهادهاي خودم را دادم اما او به هيچکدام توجه نکرد.
پيشکسوت تيم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در حال حاضر پول باشگاه بايد خرج آکادمي شود اما آن‌ها مي‌آيند و همه پول را خرج بازيکن درجه چندم مي‌کنند. تيم در نقل و انتقالات بايد ساختار مشخصي داشته باشد. باشگاه طبق چه برنامه‌اي بازيکن مي‌گيرد؟  تمديد کردن با روزبه چشمي و علي کريمي هنر است؟ امثال علي کريمي و اميد ابراهيمي استقلال را به عنوان سکوي پرتاب قلمداد مي‌کنند و دلشان براي باشگاه نمي‌سوزد. چرا بايد کسي مثل بهرام اميري که کاربلد نقل و انتقالات است بيرون از باشگاه باشد و کسي مثل مددي در نقل و انتقالات استقلال حضور داشته باشد؟
او درباره تقابل استقلال مقابل الشرطه عراق در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا گفت: ما مقابل الشرطه عراق روي کاغذ بازنده‌ايم. اگر هم الشرطه ببريم روي خلاقيت بازيکني مثل دياباته و قايدي شايد پيروز شويم. در آن صورت باز هم همه ضعف‌ها پشت آن برد پنهان مي‌شود.

شوري تاکيد کرد: شما تيم رقيب را ببينيد. کسي مثل علي پروين در خانه نشسته  وامثال افشين پيرواني سرپرست تيم هستند. جوان‌ها در پرسپوليس روي کار آمده‌اند اما در استقلال اينطور نيست و تيم هزار مشکل دارد. به نظر من اولويت بايد حفظ تيم و مربي باشد. باشگاه بايد نگاه به جيبش کند و بعد خرج کند. آوردن استراماچوني با آن نظمي که در نظر دارد، اصلا منطبق نيست. ما وضعيت مشخصي نداريم. اگر استراماچوني را بياوريم، باز يک اتفاقي مي‌افتد و دوباره از تيم مي‌رود. من چند سال است که با وجود شرايط نابه‌سمان استقلال،‌ روي قهرماني پرسپوليس شرط مي‌بندم و اين بار هم مي‌گويم بخت اول قهرماني در رقابت‌هاي ليگ برتر پرسپوليس است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره