نماد آخرین خبر

تصمیم نگران‌کننده برای تیم ملی در انتظار تایید

منبع
وطن امروز
بروزرسانی
تصمیم نگران‌کننده برای تیم ملی در انتظار تایید

وطن امروز/ کنفدراسيون فوتبال آسيا براي برگزاري مسابقات انتخابي جام ‌جهاني ۲۰۲۲ در قاره آسيا به شکل متمرکز و شبيه به نحوه برگزاري ليگ قهرمانان، در انتظار دريافت تاييد از سوي فيفاست. روزنامه «الاتحاد» امارات گزارش داد کنفدراسيون فوتبال آسيا به فکر برگزاري مسابقات انتخابي جام ‌جهاني ۲۰۲۲ و انتخابي جام ملت‌هاي ۲۰۲۳ آسيا به شکل متمرکز و شبيه به نحوه برگزاري مسابقات ليگ قهرمانان آسياست.

اين روزنامه نوشت: «کنفدراسيون آسيا اين طرح را در جريان جلسه مشترک با مسؤولان فيفا در ماه جولاي به عنوان راه‌حل جايگزين در صورت بسته بودن مرز برخي کشورها پيشنهاد داده بود. در آن جلسه، فيفا بر به تعويق افتادن مسابقات تا ماه مارس سال آينده تاکيد کرد. پيش‌بيني مي‌شود گزارش‌هاي فيفا در اين ارتباط به صورت مستمر ارائه شود و در صورت عادي شدن امور از اواخر ماه ژانويه، جلسه ديگري براي تاييد تاريخ رسمي و نهايي مسابقات انتخابي جام‌ جهاني در ماه مارس برگزار شود. در صورت تداوم همان شرايط و شيوع ويروس کرونا و عدم يافتن واکسيناسيون مناسب، برگزاري مسابقات به صورت متمرکز در يک کشور مثل برگزاري ليگ قهرمانان آسيا که در حال حاضر در حال انجام است، اعلام خواهد شد».
به گزارش مهر، روزنامه الاتحاد اظهار اميدواري کرده است تيم ‌ملي امارات بتواند ميزباني مسابقات گروه هفت را به خاطر شرايط آب‌و‌هوايي اين کشور در ماه مارس بگيرد! اين در حالي است که تيم‌ ملي فوتبال ايران براي صعود به مرحله نهايي انتخابي جام ‌جهاني و کسب سهميه حضور در جام ملت‌هاي ۲۰۲۳ آسيا، نياز به پيروزي در 4 مسابقه باقيمانده خود دارد، بويژه 2 ديدار حساس برابر بحرين و عراق. اگر اين بازي‌ها به صورت متمرکز در کشوري به جز ايران برگزار شود، بدون ترديد تيم ‌ملي کار سخت‌تري براي صعود خواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره