نماد آخرین خبر

سه بازیکن دیگر الهلال به کرونا مبتلا شدند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سه بازیکن دیگر الهلال به کرونا مبتلا شدند

ورزش 3/ در حالي که پيش از اين تست شش بازيکن تيم فوتبال الهلال مثبت اعلام شده بود يک خبرنگار اهل سعودي از ابتلاي سه بازيکن ديگر اين تيم خبر داد.
الهلال مدافع عنوان قهرماني رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا پيش از آغاز مجدد مسابقات مرحله گروهي ليگ قهرمانان در قطر، با يک مشکل بزرگ مواجه شد و آن مثبت شدن تست کويد-19 شش بازيکن اين تيم بود. 
امروز اما نواف الاسيوي خبرنگار جنجالي عربستاني در توئيترش خبر داد که سه بازيکن ديگر الهلال نيز به کرونا مبتلا هستند. در اين توئيت آمده است:" فوري. ابتلاي سه بازيکن الهلال به کرونا؛ الجداني، الشهراني و نواف الغامدي هم مبتلا شدند."
از جمع اين سه بازيکن الشهراني در بازي قبلي تيمش برابر پاختاکور نود دقيقه درون زمين بود اما الجداني و نواف الغامدي فرصت بازي پيدا نکردند. با توجه به ابتلاي اين سه بازيکن ديگر الهلال به کويد-19 اين تيم در بازي بعدي اش که روز پنجشنبه برابر پاختاکور برگزار مي شود آن ها را نيز در اختيار نخواهد داشت و بدون حضور 9 بازيکن بايد در اين مسابقه شرکت کند.
الهلال البته روز دوشنبه با وجود غيبت شش بازيکنش به خاطر ابتلا به کويد-19 توانست پاختاکور را دو بر يک شکست داده و با 9 امتياز از سه مسابقه در صدرجدول گروهB  مسابقات قرار گرفت. الهلال در اين گروه علاوه بر پاختاکورازبکستان با تيم هاي شهرخودرو ايران  و الاهلي امارات همگروه است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره