نماد آخرین خبر

در مراسم معارفه اولین بازیکن ایرانی تیم بنفیکا پرتغال چه گذشت؟

منبع
مهر
بروزرسانی

مهر/ مراسم معارفه حسين طيبي اولين فوتساليست ايراني تاريخ تيم بنفيکا پرتغال روز گذشته برگزار شد. طيبي دليل اصلي انتخاب بنفيکا را «برنده» بودن اين باشگاه عنوان کرد.
مراسم معارفه حسين طيبي ملي پوش فوتسال ايران در تيم بنفيکا پرتغال روز گذشته با حضور «آلميدا ليما» معاون اين باشگاه و همچنين دامن پاک جامي سفير ايران در پرتغال برگزار شد.
طيبي پيش از شروع مراسم معارفه، ابتدا به همراه مسئولان باشگاه بنفيکا و سفير ايران به موزه باشگاه رفت و از جام‌ها و افتخارات بنفيکا بازديد کرد.
معاون باشگاه بنفيکا در گشت و گذار در موزه بنفيکا خطاب به سفير ايران گفت: ما از حضور شما در اين مراسم بسيار خرسند هستيم چون طيبي اولين بازيکن ايراني است که براي بنفيکا بازي مي‌کند. او به بنفيکا مي‌آيد تا به ما در کسب عناوين کمک کند.
آلميدا سپس به طيبي گفت: اميدوارم از ما راضي باشيد.
سايت باشگاه بنفيکا در ادامه صحبت‌هاي حسين طيبي را در مراسم معارفه‌اش منعکس کرده است. طيبي گفت: از اينکه در باشگاه بزرگي مثل بنفيکا هستم بسيار خوشحالم. بنفيکا تيمي عالي با بازيکنان بزرگ است و مربي فوق العاده اي دارد. هميشه بيشترين تلاشم را مي‌کنم تا به تيم کمک کنم. مهمترين مسئله، موفقيت تيم است. من هميشه با قلبم بازي خواهم کرد و اميدوارم به بنفيکا کمک کنم تا جام‌هاي زيادي به دست بياورد.

وي افزود: از اينکه اولين بازيکن ايراني باشگاه بنفيکا هستم، خوشحالم. من بنفيکا را انتخاب کردم چون اين يک باشگاه برنده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره