نماد آخرین خبر

عطایی: سیرجانی‌ها مستحق پیروزی بودند

منبع
فارس
بروزرسانی
عطایی: سیرجانی‌ها مستحق پیروزی بودند

فارس/ سرمربي تيم واليبال هراز آمل گفت: سيرجاني‌ها عملکرد بسيار خوبي داشتند و مستحق پيروزي مقابل هراز بودند.
بهروز عطايي درمورد شکست 3 بر يک تيمش مقابل فولاد ايرانيان سيرجان در هفته دوم رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي کشور اظهار داشت: شناخت نسبي از تيم حريف داشتيم و مي‌دانستيم که کارمان مقابل اين تيم سخت خواهد بود. آنها تيم باکيفيتي بودند و از نظر فني شرايط خوبي داشتند.
وي با اشاره به بازي‌هاي تدارکاتي فولاد سيرجان، خاطرنشان کرد: سيرجاني‌ها در بازي‌هاي تدارکاتي نتايج خوبي کسب کردند و روند آماده‌سازي آنها به خوبي طي شده بود. با اين حال در شروع مسابقه عملکرد خوبي داشتيم، اما در ست‌هاي بعدي نتوانستيم به روند خوب خود ادامه دهيم.
سرمربي تيم واليبال هراز آمل عنوان کرد: بعد از ست اول تيم حريف چند تغيير در ترکيب خود ايجاد کرد و باعث شد تا روند بازي به سود آنها تغيير کند. سيرجاني‌ها مستحق پيروزي در اين مسابقه بودند، چون بهتر از ما بازي کردند. به کادر فني و بازيکنان حريف خسته نباشيد و تبريک مي‌گويم.
عطايي در مورد بازي هفته آينده تيمش مقابل سپاهان، تصريح کرد: قرعه براي ما به گونه‌اي رقم خورده که در هفته‌هاي ابتدايي بايد با تيم‌هاي قدرتمندي روبرو شويم. سپاهان در دو هفته موفق به کسب دو پيروزي شده و يکي از تيم‌هاي مدعي امسال است.
وي ادامه داد: براي هفته سوم بايد راهي اصفهان شويم و مي‌دانيم که بازي مقابل سپاهان در اصفهان بسيار سخت است، اما نااميد نيستيم. ما هم شرايط خوبي داريم و قطعاً در هر بازي براي رسيدن به پيروزي مي‌جنگيم. با گذشت هفته‌ها روند ما بهتر خواهد شد و فکر مي‌کنم در نيم فصل دوم در بهترين شرايط قرار داشته باشيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره