نماد آخرین خبر

این دو نفر می‌خواهند روی زیدان را کم کنند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
این دو نفر می‌خواهند روی زیدان را کم کنند!

ورزش 3/ ژوزه مورينيو اميدوار به احياي گرت بيل در ترکيب تاتنهام در فصل پيش رو خواهد بود.
دوران تلخ حضور گرت بيل در رئال مادريد رو به اتمام است. هفت سال قبل و زمانيکه مراسم معارفه گرت بيل در برنابئو برگزار شد، هواداران رئال مادريد تصور مي کردند تا سالها بعد از جدايي کريستيانو رونالدو نيز ستاره اي در حد و اندازه هاي او در مادريد بازي خواهد کرد، اما گرت بيل نمونه يک ستاره رو به زوال لقب گرفت.
البته ماه هاي ابتدايي به بهترين شکل ممکن پيش رفت. ستاره ولزي در همان فصل اول با گذر از سد مارک بارترا در فينال کوپا، يکي از ماندگارترين گل هاي تاريخ ال کلاسيکو را به ثمر رساند و در شب غيبت رونالدو نشان داد مي تواند جايگزين مناسبي براي او باشد.
يک ماه بعد و در فينال ليگ قهرمانان در ليسبون، گرت بيل يک بار ديگر درخشان ظاهر شده و گل دوم تيمش را نيز به ثمر رساند. اين اتفاق چهار سال بعد هم تکرار شد و اين بار در کيف گرت بيل دو بار در فينال ليگ قهرمانان برابر ليورپول موفق به گلزني شد. گل برگردان او بي شک يکي از تاريخي ترين لحظات فينال هاي تمام ادوار ليگ قهرمانان است.
اما گرت بيل هيچگاه به اندازه درخششي که داشت مورد توجه قرار نگرفت. او هرگز به لوگوي رئال مادريد بوسه نمي زد، هواداران را به هيجان وانمي داشت و ژست هاي همه پسند نمي گرفت. حاشيه هايي مانند پرچم "ولز، گلف، مادريد" بيش از اندازه مورد توجه قرار مي گرفت و حتي درخششي خيره کننده در فينال ليگ قهرمانان نيز براي محبوبيت گرت بيل کافي نبود.
گرت بيل هيچگاه بازيکني مورد احترام و محبوب در رختکن رئال مادريد نبود و تيبو کورتوا چندي قبل در مصاحبه اي فاش کرد که نام مستعار اين بازيکن در رختکن "گلف باز" است. شبکه ال چيرينگيتو ديروز در گزارشي مدعي شد حتي يک نفر هم از بين بازيکنان رئال مادريد با گرت بيل صحبت نمي کند و او تبديل به چهره اي منفور در رختکن شده است.

پس حالا چاره اي جز بازگشت به تاتنهام وجود ندارد. از آن شب تاريخي و کلافه کردن خاوير زانتي برابر اينتر سالها گذشته و حالا گرت بيل دوباره قرار است در باشگاهي بازي کند که آنجا بسيار محبوب است. تاتنهام در سالهاي غيبت گرت بيل رشد فراواني داشته و حتي موفق به راهيابي به فينال ليگ قهرمانان نيز شده است.
ماموريت بزرگ ژوزه مورينيو احياي اين ستاره ولزي خواهد بود. گرت بيل هيچگاه رابطه خوبي با زيدان نداشت و سرمربي فرانسوي نتوانست در درازمدت بهترين بازي را از او بگيرد. پس حالا نوبت مورينيو که توانايي هاي خود را نشان داده و با احياي گرت بيل، به نوعي روي زيدان را نيز کم کند.
به هر حال دوران تلخ و سرد حضور در برنابئو رو به پايان است. ديگر قرار نيست تنها دلخوشي عکاسان شکار سوژه اي از رفتارهاي عجيب گرت بيل روي نيمکت و سکوها باشد و ستاره ولزي به دنبال اثبات دوباره خود به منتقدان است. براي انجام اين ماموريت بي شک تاتنهام بهترين گزينه خواهد بود. اگرچه ديگر خبري از وايت هارت لين نيست، اما گرت بيل خيلي سريع مي تواند مانند يک دهه قبل به مرد محبوب هواداران تاتنهام تبديل شود و شايد چند ماه ديگر، اين رئال مادريد و زيدان باشند که حسرت از دست دادن او را مي خورند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر