نماد آخرین خبر

شیخ ویسی: جذب دریس؟ چه بهتر‌از این و عالی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شیخ ویسی: جذب دریس؟ چه بهتر‌از این و عالی!

ورزش 3/ دروازه‌بان پيکان مدعي است تصميمي براي جدايي ندارد و از جذب محمد دريس نيز استقبال مي‌کند.
وحيد شيخ ويسي که در هفته‌هاي پاياني فصل گذشته نتوانست فرصت حضور در دروازه پيکان را به دست بياورد و قافيه را به گلر ارمنستاني تيم واگذار کرد، اکنون اميدوار است فصل بعد با شرايط بهتري براي او‌ دنبال شود.
شيخ ويسي درباره انتخاب اکبر محمدي به عنوان مديرعامل اين باشگاه و جلسه‌اي که با او داشته حرف‌هايش را آغاز کرد و گفت: جلسه خوبي با دکتر محمدي داشتيم. دوباره به ايشان تبريک مي‌گويم و اميدوارم که موفق باشند. درباره آينده صحبت کرديم و شرايط را بررسي کرديم که خداراشکر همه چيز خوب بود.
شيخ ويسي درباره نقل و انتقالات باشگاه پيکان گفت: اميدوارم بازيکناني که به تيم اضافه شده‌اند بتوانند جاي خالي بازيکناني که جدا شدند را پر کنند و مطمئنا هم اينطور خواهد بود.
سنگربان پيکان درباره انگيزه‌هايش براي فصل آينده گفت: انگيزه بالايي دارم و تمرينات را شروع مي‌کنيم تا ببينيم شرايط چطور است. اميد فصل خوبي را داريم و دوست نداريم مانند فصل قبل همه چيز سخت پيش برود.
شيخ ويسي همچنين درخصوص جذب محمد دريس به پيکان گفت: خيلي هم عالي، چه بهتر از اين مي‌شود؟ اين اتفاق خوبي است و رقابت براي رسيدن به ترکيب اصلي بيشتر مي‌شود که اين اتفاق سطح انگيزه هر بازيکني را افزايش مي‌دهد.

شيخ ويسي درباره پيش‌بيني از آينده پيکان در فصل بيستم گفت: پيکان اين انگيزه و توانايي را دارد تا در رده‌هاي بالاي جدول باشد و اميدواريم که امسال خيلي خوب و منطقي پيش برويم تا همه به اين واقعيت پي ببرند پيکان واقعا قدرتمند است. سال گذشته شرايط خوبي نداشتيم اما امسال توان واقعي پيکان را نشان مي‌دهيم.
وي درباره افزايش مبلغ قرارداد بازيکنان داخلي گفت: اين بيشتر براي بازيکناني بوده که به عنوان بازيکن آزاد تيم ديگري را انتخاب کردند و بازيکناني مثل من که براي سال بعدي قرارداد دارند چنين اتفاق نيفتاده است. فکر نمي‌کنم اين به دليل قانون جديد باشد و با تورمي که در جامعه ايجاد شده است افزايش قيمت بازيکنان داخلي هم طبيعي است. قانون جديد که جاي خود دارد اما با قيمت دلار و يورو طبيعي است که قيمت بازيکنان داخلي هم افزايش پيدا کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره