نماد آخرین خبر

نوری: آموزش را دوست دارم/ چند پیشنهاد جدید دریافت کرده‌ام

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
نوری: آموزش را دوست دارم/ چند پیشنهاد جدید دریافت کرده‌ام

باشگاه خبرنگاران/ سرمربي سابق تيم فوتبال هرتابرلين درباره علاقه اش به مربيگري توضيحاتي را بيان کرد.
شنيده مي‌شود الکس نوري سرمربي ايراني-آلماني سابق تيم فوتبال و هرتابرلين آلمان پيشنهادي از تيم فوتبال استقلال تهران دريافت کرده است.
او پس از ۴ بازي که به عنوان مربي موقت هرتابرلين سکان هدايت اين تيم را داشت، از جمع شاگردانش جدا شد. حالا او در مصاحبه‌اي با DeichStube،   در مورد باشگاه‌هاي قبلي و آينده خود توضيحاتي را بيان کرده است.
هرتا برلين سه باخت  در جام حذفي و شکست با نتيجه ۴ بر ۵ برابر اينتراخت براونشويگ نتيجه کارش بوده است و به زودي با وردربرمن بازي مي‌کند. اين روند به چه معنايي است؟
صحبت در جايگاه بازيکن يا مربي درباره احساس و عملکردتان هرگز آسان نيست. حتي بازي‌هاي تدارکاتي نيز فقط تا حدودي به تيم‌ها براي آماده سازي کمک مي‌کند. همه احساس آمادگي مي‌کنند، اما هميشه آنطور که مي‌خواهند شرايط رقم نمي‌خورد.
واقعاً فکر مي‌کنيد که هرتابرلين بعد از حذفي جام، براي بوندس ليگا آماده است؟

برونو لباداديا (سرمربي هرتابرلين) مطمئناً سعي خواهد کرد تجربه منفي جام حذفي را فراموش کند و اعتقاد تيم نسبت به خصوصيات خود را تقويت کند. جاه طلبي‌هاي هرتابرلينبراي اين فصل عالي است، بنابراين فقط مي‌توان ادعاي پيروزي داشت.
فصل گذشته در وردربرمن که هدايتش را بر عهده داشتيد اين احساس را داشتيد که ذهنيت تيمي درست است، اما عملکرد هنوز درست نيست؟
من واقعاً خوشحالم که تيم موفق شد در ليگ بماند. من اين واقعيت را خوب مي‌دانم که وردربرمن با اعتقاد راسخ به مسير خود ادامه خواهد داد.
هرتابرلين و وردبرمن روز شنبه با هم بازي مي‌کنند. از نظر احساسي روز شنبه به کدام باشگاه نزديکتر هستيد؟
وردربرمن به عنوان بازيکن و مربي باشگاه آموزشي براي من بود، بنابراين احساس مي‌کنم ارتباط بيشتري با اين تيم دارم.
شما بين اکتبر ۲۰۱۶ و اکتبر ۲۰۱۷ سرمربي وردربرمن بوديد و يک تجربه ناموفق در اينگولشتات داشتيد. البته ۴ ماه هم هدايت هرتابرلين را به عهده داشتيد که نتايج چندان خوب نبودند.  آيا اين اتفاق به شما آسيب رسانده است؟
همکاري با يورگن کلينزمن بسيار حرفه‌اي و موفق بود. بايد تأکيد کنم که  تيم را در زمان بدي  تحويل گرفتيم  و با وردربرمن و فورتونا دوسلدورف در يک قدمي سقوط قرار گرفته بوديم.
با کلينزمن در تماس هستيد؟
بله، ما هنوز در تماس هستيم و اين براي من ارزشمند است. نه فقط براي کار و مسائل مربوط به حرفه بلکه بيشتر يک رابطه دوستانه داريم.
آيا حاضر هستيد دوباره به عنوان دستيار کنار کلينزمن کار کنيد؟
من هرگز اين موضوع را رد نمي‌کنم، اما اين موضوع به تيمي که کليزمن سرمربي آن است بستگي دارد. اساساً  من دوست دارم راه خود را به عنوان سرمربي ادامه بدهم.
در حال حاضر چه کاري انجام مي‌دهيد؟

من هميشه کسي بوده ام که از آموزش  در  باشگاه‌ها لذت مي‌بردم  و اغلب با همکاران خود تبادل نظر مي‌کنم. اين روز‌ها من بازي‌هاي زيادي را تماشا، با مربيان ديگر تلفني صحبت و سعي مي‌کنم از اين طريق ياد بگيرم.
بازگشت به دوئل شنبه: هرتابرلين خود را برنده مي‌داند، وردر تقريباً سقوط کرده. چه کسي به واقعيت نزديکتر است؟
من اميدوارم که وردربرمن  در فصل جديد مجبور نباشد دوباره با مشکل سقوط مواجه شود، اما من آنقدر حرفه‌اي نيستم که بتوانم اين مسئله را پيش بيني کنم. هرتابرلين باشگاه پايتخت است. موفقيت ورزشي بايد چشم انداز سال‌هاي آينده را داشته باشد تا بتواند خواسته‌هاي خود را برآورده سازد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره