نماد آخرین خبر

قول منصوریان به تراکتوری‌ها

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
قول منصوریان به تراکتوری‌ها

خبر ورزشي/ سرمربي جديد تيم تراکتور گفت: من به خاطر تماس ايشان و هواداران تراکتور به تبريز آمدم.
عليرضا منصوريان درباره قبول مسئوليت سرمربيگري تيم تراکتور، اظهار داشت: تراکتور به همراه استقلال و پرسپوليس يکي از سه قطب فوتبال ايران است و من خيلي خوشحالم که سرمربي اين تيم شده‌ام. فوتبال براي پرشورها عشق و زندگي است.
سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتور در ادامه افزود: از مدتها پيش آرزو داشتم و خيلي اميدوار بودم که يک روز به تبريز بيايم و در ورزشگاهي که ۱۰۰ هزار تماشاگر دارد، سرمربيگري کنم. خدا را شکر اين اتفاق افتاد و امروز افتخار پيدا کردم تا در ديار ستارخان‌ها، باقرخان‌ها و باکري‌ها کار کنم.
وي با اشاره به روند مذاکراتش با مالک باشگاه، خاطرنشان کرد: زماني که آقاي زنوزي و آقاي الياسي با من تماس گرفتند، گفتم که به خاطر «شور هواداران و احترامي که براي شما قائلم به تراکتور مي‌آيم». در ادامه هم قرارداد تنظيم شد. من خيلي راحت به تراکتور آمدم، چون احترام ويژه‌اي به آقاي زنوزي قائلم و ايشان مانند برادر بزرگم هستند. آقاي زنوزي براي فوتبال از جيب خودش خرج مي‌کند و به همين خاطر احترام ايشان واجب است.
منصوريان ادامه داد: من با هواداران تراکتور خاطرات خوبي دارم و اينکه اين تيم در همه شهرها و ورزشگاه‌ها هواداران پرشورش را دارد، براي من لذت بخش است. دليل اصلي حضور من در تبريز، هواداران پرشور ميليوني تراکتور هستند.
وي با بيان اينکه «براي ديدار با پرشورها لحظه شماري مي‌‎‌کنم»، گفت: اميدوارم هرچه سريع‌تر بتوانم بار ديگر ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز را پُر از هواداران ببينم و شاهد شعار معروف «بير، ايکي، اوچ» آنها باشم. ان‌شاءالله با انرژي مثبت پرشورها، بتوانيم امسال اتفاقات خوبي را رقم بزنيم.

سرمربي تيم فوتبال تراکتور در پاسخ به اين سوال که «چه اهدافي براي آينده تيم متصور است؟»، گفت: تيم‌هاي بزرگ، اهداف بزرگي دارند. تلاش مي‌کنيم که از پرچم و پيراهن تراکتور مانند خانواده خودم پاسداري کنم. اين پيراهن، دست من امانت است و به مردم تُرک زبان کشور و هواداران ميليوني تراکتور قول مي‌دهم که با جان و دل براي اين تيم تلاش کنم. مبناي کار کردن ما در تراکتور، زحمت کشيدن خواهد بود.
منصوريان ادامه داد: من خودم اين شعار زيباي هواداران تراکتور را مي پسندم که « يل ياتار طوفان ياتار ياتماز تراختور بايراقي» و از هواداران مي‌خواهم که با همين شعار همانند هميشه از تراکتور حمايت کنند تا ما هم پشت‌مان را به آنها گرم کنيم و کارهاي بزرگ انجام بدهيم.
وي در پايان گفت: باز هم تاکيد مي‌کنم که من فقط با يک تماس از سوي آقاي زنوزي هدايت تراکتور را قبول کردم و به ايشان گفتم که «باعث افتخار من است که در اين شهر و براي هواداران تراکتور کار کنم.» ما در کمتر از ۴۸ ساعت با هم به توافق رسيديم و قرارداد امضا کرديم. خدا را هم شکر مي‌کنم که در روز تولد استاد شهريار به تراکتور آمدم و ضمن تبريک و گراميداشت اين روز، دوست دارم اين مصرع زيبا از ايشان را تقديم هواداران ميليوني تراکتور کنم: سلام اولسون شوْکتوْزه ائلوْزه


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره