نماد آخرین خبر

چهار ضربه به خوش‌بینی‌ها در مورد بازگشت استرا

منبع
جام نيوز
بروزرسانی
چهار ضربه به خوش‌بینی‌ها در مورد بازگشت استرا

جام نيوز/ با پايان مسابقات جام‌ حذفي، يک‌ بار ديگر داستان بازي با اسم آندره‌آ استراماچوني آغاز شد و شايعه کردند او در مسير بازگشت به استقلال است.
با پايان مسابقات جام‌ حذفي، يک‌ بار ديگر داستان بازي با اسم آندره‌آ استراماچوني آغاز شد و شايعه کردند او در مسير بازگشت به استقلال است. به نظر مي‌رسد عمده هدف احمد سعادتمند، مديرعامل استقلال از طرح اين موضوع، تسهيل پروژه عبور از فرهاد مجيدي بوده است. به هر حال اما هواداران با شنيدن اين خبر اميدوار شدند و حالا منتظرند وعده بزرگ محقق شود. با وجود اين، طي روزهاي گذشته چند ضربه پياپي به خوشبيني‌ها در زمينه بازگشت استرا خورده و دست‌ کم در زمان تنظيم اين مطلب، به نظر مي‌رسد مربي ايتاليايي در نقطه‌اي دور نسبت به باشگاه ايراني ايستاده است.
ضربه اول
در شرايطي که منابع ايتاليايي اظهارات ضدونقيضي در مورد بازگشت استراماچوني داشتند، پاستورلا، وکيل و همه‌کاره مربي ايتاليايي در صفحه اينستاگرامش فاش کرد استقلال هيچ قدم محکمي به اين منظور برنداشته و نبايد با احساسات هواداران اين تيم بازي شود. مرور تجارب يک سال گذشته نشان مي‌دهد اظهارات پاستورلا معمولا موثق و قابل اعتنا بوده است. او در انتهاي پيامش با اشاره به دعواي حقوقي طرفين، افشاي اطلاعات بيشتر را به مصلحت ندانسته بود.
ضربه دوم
فردي به نام بهمن نيکخو که از او به‌عنوان مشاور مديرعامل استقلال ياد مي‌شود، روز دوشنبه در مصاحبه‌اي مدعي شد تکليف آمدن يا نيامدن استراماچوني ظرف ۴۸ ساعت آينده مشخص خواهد شد. اين براي اولين بار است که يک نفر از مجموعه مديريتي استقلال به صراحت از احتمال عدم بازگشت استراماچوني سخن مي‌گويد. موضوع زماني نگران‌کننده‌تر مي‌شود که آقاي مشاور مي‌گويد: «به هر حال قانون منع جذب خارجي‌ها تصويب شده و باشگاه ما نمي‌تواند به‌طور جداگانه، مغاير با قوانين کاري انجام بدهد.» اين در حالي است که از تصويب مقررات مزبور مدت‌ها مي‌گذرد و باشگاه از اول مي‌دانست که براي همکاري دوباره با استراماچوني منع قانوني دارد.

ضربه سوم
نقل قولي کوتاه از استراماچوني در يک رسانه داخلي منتشر شده که او در آن تقريبا کل داستان مذاکره براي بازگشت خودش را زير سوال برده است. انتشار اين نقل قول مخصوصا از آن جهت عجيب بود که استراماچوني حتي در ايتاليا هم سکوت کرده، اما اطلاعات ما نشان مي‌دهد او واقعا اين تک‌جمله را از طريق يک پيام‌رسان به منابع ايراني منتقل کرده است. در هر صورت اين اولين بار نيست که استراماچوني نفس مذاکرات براي بازگشت خودش را تکذيب مي‌کند. در زمان مديريت قبلي و وقتي ادعا شد نمايندگان استقلال در قطر مشغول مذاکره با استراماچوني هستند هم همين اتفاق رخ داد. آن زمان قرار شد استقلالي‌ها اسناد مذاکره با استرا را منتشر کنند که البته چنين نکردند.
ضربه چهارم
شايعه استعفاي احمد سعادتمند در دو روز گذشته به‌شدت در محافل فوتبالي چرخيده و داغ شده. صد البته فوتبال ايران سرزمين شايعات است و خيلي نبايد چنين مسائلي را جدي گرفت، اما سکوت و انفعال نسبي مديرعامل استقلال در اين زمينه شايد قابل بحث باشد. به هر حال اگر استراماچوني به هر دليلي برنگردد، سعادتمند به درهاي خروجي باشگاه نزديک خواهد شد. برخي مي‌گويند اصلا مجيد نامجومطلق در تيم حفظ شد تا به‌زودي فرهاد مجيدي هم همزمان با تغيير مديريت باشگاه به او اضافه شود!


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره