نماد آخرین خبر

انتقال غیرمنتظره روزبه چشمی به ام‌صلال!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انتقال غیرمنتظره روزبه چشمی به ام‌صلال!

ورزش 3/ الکاس قطر اعلام کرد مدافع مياني استقلال با باشگاه ام صلال قرارداد امضاء کرده است.
روزبه چشمي که در دو فصل اخير بارها بحث جدايي‌اش از استقلال و حضورش در تيم‌هاي خارجي مطرح شده بود، با باشگاه ام صلال قطر به توافق نهايي رسيده است.
توئيتر الکاس قطر در حالي اعلام کرده که روزبه چشمي با باشگاه ام صلال قرارداد امضاء کرده که اين مدافع ايراني هم‌اکنون به همراه استقلال در قطر حضور دارد تا تيمش را در بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا همراهي کند.
چشمي که پنج فصل قبل از صباي قم به استقلال پيوسته بود، طي ساليان اخير و به غير از مقطعي که بخاطر پارگي رباط صليبي نمي‌توانست به ميدان برود، جايگاه ثابتي در ترکيب آبي‌ها داشت و عملکرد کم‌نوساني هم ارائه داد.
اين مدافع بلندقامت و ۲۷ ساله که پيش از پايان فصل به طور جدي شايعه جدايي‌اش از استقلال قوت گرفته بود، هفته گذشته و پيش از آنکه آبي‌ها به قطر سفر کنند، در جلسه‌اي با احمد سعادتمند شرکت کرد و قراردادش با اين باشگاه را به مدت يک فصل ديگر به امضاء رساند.
اما لحظاتي قبل الکاس قطر در خبري فوري و البته عجيب اعلام کرد روزبه چشمي با باشگاه ام صلال به توافق رسيده و با اين تيم قرارداد امضاء کرده که با توجه به حضور اين مدافع در اردوي آبي‌ها جالب توجه است.

خبر امضاي قرارداد چشمي با ام صلال در شرايطي از سوي الکاس اعلام شده که استقلال در روزهاي يکشنبه و چهارشنبه هفته آينده بايد دو ديدار حساس در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا را برابر الشرطه عراق و الاهلي عربستان انجام دهد که سرنوشت صعود اين تيم به دور حذفي را مشخص مي‌کند.
حال بايد ديد واکنش روزبه چشمي و باشگاه استقلال به اين خبر چه خواهد بود؛ انتقالي که اگر انجام شود، به نظر مي‌رسد بايد توافق آبي‌ها و مبلغي براي صدور رضايت‌نامه اين بازيکن را به همراه داشته باشد.
روزبه چشمي سال گذشته نيز بنابر ادعاي رسانه‌هاي قطر به دوحه سفر کرده و با باشگاه الاهلي مذاکراتي را انجام داده بود که آن انتقال اتفاق نيفتاد ولي به نظر مي‌رسد اين بار بحث جدايي مدافع آبي‌ها و پيوستن او به ام صلال جدي باشد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره