نماد آخرین خبر

گرت بیل و آخرین وداع با رئال مادرید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ گرت بيل، ستاره ولزي رئال مادريد امروز احتمالا براي آخرين بار راهي کمپ اين باشگاه شد.
به نظر مي رسد دوران عجيب و پرفراز و نشيب گرت بيل در رئال مادريد بالاخره رو به پايان است و اين بازيکن طي روزهاي آتي قرارداد جديدش با تاتنهام را امضا خواهد کرد. اسکاي اسپورتس امروز در گزارشي مدعي شد احتمالا تست پزشکي او و توماس رگيلون در همان شهر مادريد برگزار خواهد شد و اين دو بازيکن بعد از سفر به لندن همانجا قرارداد با تاتنهام را ثبت خواهند کرد.
اما ساعتي قبل تصاويري از گرت بيل در حال رفتن به کمپ تمريني رئال مادريد منتشر شد و نشريات اسپانيايي مدعي شدند او براي خداحافظي با هم تيمي هاي خود و جمع کردن وسايلش راهي آنجا شده و بعيد است در جلسه تمريني امروز رئال مادريد شرکت کند.
گرت بيل احتمالا با قراردادي قرضي و 13 ميليون پوندي راهي تاتنهام مي شود، اما هنوز جزئيات بيشتري در مورد توافق اسپرز با رئال مادريد منتشر نشده است. بدين ترتيب دوران اين ستاره ولزي بعد از هفت سال در لوس بلانکوس به اتمام رسيده و او دوباره به تاتنهام برمي گردد. گرت بيل در لندن روزهاي فوق العاده اي را لباس اسپرز سپري کرد و حالا بايد براي بازگشت دوباره به اوج اين بار زير نظر ژوزه مورينيو، دوباره در ترکيب تاتنهام به ميدان برود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره