نماد آخرین خبر

وداع با تیاگو احساسی بود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
وداع با تیاگو احساسی بود

ورزش 3/ هانسي فليک، سرمربي بايرن مونيخ به تمجيد از تياگو آلکانتارا، هافبک اسپانيايي پرداخت.
انتقال تياگو به ليورپول قعطي شده و اين هافبک 29 ساله به زودي براي بستن قرارداد راهي انگليس خواهد شد. بايرن مونيخ فردا در اولين بازي فصل بوندسليگا ميزبان شالکه است و هانسي فليک در نشست خبري پيش از اين ديدار مدعي شد تياگو وداعي احساسي با بازيکنان و کادر فني داشته است.
هانسي فليک گفت: "تياگو بازيکني فوق العاده و عنصري بسيار مهم براي ما بود. من و کادر فني از همکاري با او لذت برديم و خداحافظي امروز تياگو نيز بسيار احساسي بود. من فقط مي توانم به ليورپول تبريک بگويم زيرا آنها يک بازيکن بزرگ و خصوصا يک انسان فوق العاده را جذب کردند.
تياگو راه حل هاي زيادي به تيم داده و بايرن را تبديل به تيمي غيرقابل پيش بيني مي کرد. او بارها راه حل هايي که انتظار نداشتيم را ارائه مي داد. حالا ما يک بازيکن بزرگ ديگر را نيز از دست داده ايم، ما با حسن صالح حميدزيچ در تماس هستيم و اطمينان داريم که هنوز هم مي توان کاري انجام داد."
ديدار مقابل شالکه: "ما مثبت انديش هستيم و فردا اولين بازي پيش رويمان خواهد شد. تمرکز کرده ايم و تيم باکيفيتي در اختيار داريم که مي تواند پيروز بازي باشد. ما بايد تمرکز بالا و نهايت فشار در ميدان حاضر شويم. البته ما به هر حريفي احترام مي گذاريم و بايد مثل بازي هاي قبلي به ميدان برويم. اين باعث مي شود ما قدرتمند باشيم. شالکه براي سپري کردن فصلي بهتر از سال گذشته همه تلاش خود را خواهد کرد.
لروي سانه در ترکيب تيم ملي آلمان از ابتدا به ميدان رفت، پس چرا نتواند در بايرن در ترکيب ثابت قرار گيرد؟ سانه از نظر آمادگي جسماني در شرايط خوبي است و به زودي به مرز آمادگي 100 درصد خواهد رسيد. اما البته من چيزي در مورد ترکيب نخواهم گفت."

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره