نماد آخرین خبر

۳ امتیاز بازی فردا خیلی اهمیت دارد

منبع
تسنيم
بروزرسانی

تسنيم/ وحيد اميري هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازي دوم‌مان با التعاون خيلي حساس و مهم است و بايد سه امتياز آن را بگيريم.
وحيد اميري در گفت‌وگو با رسانه رسمي باشگاه پرسپوليس درباره پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل التعاون اظهار داشت: بازي خيلي سنگيني بود. ما علاوه بر مسائل فني مي‌دانستيم که نياز مبرمي به سه امتياز اين بازي داريم. با تلاش کادر فني و همدلي که بين بچه‌هاي تيم بود، توانستيم سه امتياز بازي را بگيريم. هنوز اول راه هستيم و خيلي کار داريم. اميدوارم با دعاي خير هواداران و تلاش بازيکنان بتوانيم به جايگاهي که مستحقش هستيم، برسيم.
وي درباره بازي فردا شب تيمش مقابل التعاون تصريح کرد: ما از تيم التعاون شناخت پيدا کرديم و مي‌دانيم که بازي سنگيني داريم. بازي دوم‌مان با التعاون خيلي حساس و مهم است و بايد سه امتياز را بگيريم تا ان‌شاءالله بتوانيم اميدمان به صعود را بيشتر کنيم. اين کار راحت نيست، ولي ما هم پرسپوليس هستيم و براي سربلندي تيم و هواداران مي‌جنگيم.
اميري در مورد عملکرد دفاعي پرسپوليس هم گفت: دفاع تيمي ما از همان خط حمله شروع مي‌شود و به دروازه‌بان ختم مي‌شود. در بازي قبل ما يک مقدار خوش‌شانس هم بوديم و خدا را شکر در نيمه دوم نشان داديم که يک تيم منسجم هستيم و هر موقع بخواهيم خيلي مستحکم و فشرده بازي مي‌کنيم تا به نتيجه دلخواه برسيم. مي‌دانيم که التعاون تيم خيلي قدرتمندي است و خط حمله خوبي دارد. ما هم تلاش‌مان را مي‌کنيم تا بتوانيم سه امتياز اين بازي که خيلي براي ما مهم است را کسب کنيم. 

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره