نماد آخرین خبر

داغ شدن تنور شایعه پیوستن سوارز به یوونتوس

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
داغ شدن تنور شایعه پیوستن سوارز به یوونتوس

آخرين خبر/ سايت فوتبالي نوشت: لوئيس سوارز براي حضور در امتحان زبان ايتاليايي به اين کشور رفت.
زماني که کومان روي نيمکت بارسلونا نشست به سوارز اطلاع داد که در برنامه‌هاي فصل آينده او جايي ندارد و ميتواند به دنبال تيمي جديد براي خود بگردد. سوارز هم با توجه به پيشنهاد يوونتوس ترغيب شد به اين تيم بپيوندد اما اين انتقال در حد گمانه زني باقي ماند زيرا سوارز پاسپورت ايتاليايي نداشت و مدارک مربوط به ثبت نام او به عنوان يک بازيکن اروپايي براي يوونتوس در ليگ قهرمانان آماده نبود.
حالا اما باز هم تنور اين انتقال داغ شده و سوارز که براي حضور در کشور ايتاليا و گرفتن مدرک شهروندي بايد امتحان زبان سطح B1 را بگذراند طبق گفته مگازتا دو اسپورت و توتومرکاتووب سوارز که در تمرين صبح روز پنجشنبه بارسا حضور داشت ساعت ۱۳:۱۵ از طريق يک پرواز خصوصي در فرودگاه ال پرات بارسلونا به پروجيا رفته تا امتحان زبان براي گرفتن مدرک شهروندي را همين امروز پشت سر بگذارد. با وجود آن‌ که هيچ خبر رسمي مبني بر توافق او و باشگاه توريني شنيده نشده اما احتمال مي‌رود امتحان زبان سوارز يک قدم در راستاي انجام مراحل انتقالش به يوونتوس باشد.
اتلتيکو مادريد و پاريسن ژرمن هم ديگر تيم‌هايي بودند که نامشان اطراف سوارز شنيده مي‌شد اما اگر قرار باشد او از بارسا جدا شود احتمالا مقصدش يوونتوس خواهد بود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره