نماد آخرین خبر

پرسپولیس با این روند از گروهش صعود می‌کند

منبع
ميزان
بروزرسانی
پرسپولیس با این روند از گروهش صعود می‌کند

ميزان/ سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس گفت: يحيي توانست گليم پرسپوليس را از آب بيرون بکشد و تعويض‌هاي خوبي هم انجام داد، چون اميد عاليشاه را به موقع به زمين فرستاد.
علي پروين در خصوص پيروزي سرخ‌پوشان پايتخت مقابل التعاون عربستان از چارچوب هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا ۲۰۲۰ اظهار داشت: پرسپوليس در اين ديدار خوب بازي کرد و فکر مي‌کنم هواداران هم از عملکرد آنها رضايت داشتند. حامد لک چند توپ خوب گرفت تا تيم راه بيفتد و شجاع خليل‌زاده هم عملکرد قابل قبولي داشت.
وي در مورد گل خليل‌زاده مقابل التعاون که در آخرين دقايق بازي رقم خورد، افزود: شجاع هميشه آماده است و در تک‌تک بازي‌هايي که به ميدان رفته، به درد پرسپوليس خورده است. او باز هم يک گل مهم براي تيم زد و باعث شد پرسپوليس يک بازي ديگر را با برد پشت سر بگذارد. اين نشان از آمادگي روحي و بدني شجاع دارد.
سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال کشورمان و تيم فوتبال پرسپوليس همچنين اضافه کرد: اين بازي که ما جلوي التعاون ديديم اگر در ديدار برگشت تکرار شود پرسپوليس باز هم مي‌تواند صاحب سه امتياز باشد. با همين روند، صعود هم دور از دسترس نيست. اگر پرسپوليس اين‌طور بازي کند و در سه بازي باقيمانده دور برگشت خودش را ثابت کند، مي‌تواند شانس صعود را بالا ببرد. فراموش نکنيم که باشگاه‌هاي عربستاني، قطري و اماراتي هميشه براي ما مشکل‌ساز بوده‌اند، ولي بچه‌ها با غيرت و تعصب بازي کردند و اميدوارم اين تعصب را در بازي‌هاي بعدي هم نشان بدهند. آنها مي‌توانند از گروه خود صعود کنند هرچند کار بسيار سختي در پيش دارند.
پروين در مورد عملکرد يحيي گل‌محمدي به‌عنوان سرمربي تيم برابر التعاون تصريح کرد: يحيي را خوب مي‌شناسم و فکر مي‌کنم بهترين بازي را از بازيکنانش گرفت. اين اولين بازي پرسپوليس بعد از شروع دوباره رقابت‌هاي ليگ قهرمانان بود. بالاخره تيم تغيير کرده و البته تيم‌هاي ديگر از جمله همين التعاون هم تغييراتي را در ترکيب خود داشتند اما يحيي توانست گليم پرسپوليس را از آب بيرون بکشد. تعويض‌هاي خوبي هم انجام داد و اميد عاليشاه را به موقع به زمين فرستاد. ديديد که اميد هم توانست پايه‌گذار گل شود. به طور کلي، همه اعضاي پرسپوليس، خوب بودند و اميدوارم اين روند را ادامه بدهند.
پروين در نهايت گفت: من بازي را به همراه يکسري از دوستان در منزل ديدم. با اينکه بچه‌ها همگي خوب و پر انرژي ظاهر شدند، اما بعضي از خريد‌هاي جديد چندان به چشم نيامدند. البته آنها تازه به تيم اضافه شده‌اند و بايد به اين بازيکنان فرصت بيشتري داد تا خودشان را پيدا کنند اما من فکر مي‌کنم بايد از اين فرصت‌ها بهترين بهره را ببرند و قدر پيراهن پرسپوليس را هم بدانند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره