نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

مسی هرگز جزء برنامه‌های نراتزوری نبود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ رئيس باشگاه اينترميلان مي‌گويد ليونل مسي با وجود همه شايعات درباره جدا شدنش از بارسلونا هرگز در برنامه‌هاي اينترميلان جايي نداشته.
استيون ژانگ رئيس باشگاه اينترميلان مي‌گويد در هفته‌هاي گذشته با اينکه به نظر مي‌رسيد ليونل مسي قصد ترک بارسلونا را دارد و شايعات زيادي درباره پيوستن او به اينترميلان مطرح شده بود ولي باشگاه ايتاليايي هرگز او را جزئي از برنامه‌هاي خود نديده بود.
ژانگ مي‌گويد اينتر هميشه معتقد بوده که از نظر مالي توان اين را نخواهد داشت که بتواند براي جذب ليونل مسي به بارسلونا نزديک شود.
رئيس اينترميلان در گفتگو با نشريه ايتاليايي کوريره دلا سرا گفت: " چنين سرمايه گذاري‌اي نمي تواند بخشي از پروژه ما باشد. حداقل در حال حاضر چنين امکاني وجود ندارد".
ژانگ در ادامه گفت: " سنگ بناي سازمان ما در اين باشگاه خلاقيت و نوآوري، برنامه ريزي، رشد دائمي و ثبات اقتصادي است. ما با حرکت در اين مسير که لازمه آن برنامه‌ريزي با نگاه بلندمدت است مطمئناً به نتايج و اهداف مطلوب خواهيم رسيد. ما اينتر را به سطح ملي و بين‌المللي که استحقاقش را دارد خواهيم رساند".
رئيس اينتر درباره استراتژي امسال باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: " هدف برنامه ما رسيدن به رشد دائمي چه براي شرکت و چه براي تيم است. فوتبال در سطح بين المللي شرايطي بسيار حساس و پرآشوب را تجربه مي کند و برخورد با بصيرت و محتاطانه ما نه تنها در سال جاري بلکه در آينده هم مي تواند در پيش گرفته شود".


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره