نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

کرونا بوکا را به هم ریخته است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کرونا بوکا را به هم ریخته است

ورزش 3/ بوکا جونيورز در حالي براي شرکت در کوپا ليبرتادورس آماده مي‌شود که با 22 بازيکن مبتلا به کرونا در بدترين شرايط ممکن به سر مي برد.
کارلس ته‌وز ستاره بزرگ سالهاي نه چندان دور فوتبال آرژانتين اميدوار بود امسال بتواند کوپا ليبرتادورس را با پيراهن بوکا جونيورز بالاي سر ببرد ولي شرايط تيم آرژانتيني اين روزها اصلاً نويد محقق شدن چنين رويايي را نمي دهد. تيمي که در حال حاضر 22 بازيکنش مبتلا به ويروس کرونا هستند و مربي خود را در کنار تيم نمي بيند.
بوکا در شروع ماه سپتامبر در حالي خود را براي کوپا ليبرتادورس آماده مي کرد که ته‌وز و هم تيمي هايش اميد زيادي به درخشش در اين رقابتها داشتند ولي ناگهان ورق به ضرر بوکا برگشت. در يک دور تست کرونايي به فاصله چند روز مشخص شد که تقريباً تمام بازيکنان تيم اول باشگاه از جمله 4 دروازه بان بوکا به ويروس کرونا آلوده شده اند.
اين به احتمال زياد آب پاکي روي دست کارلس ته‌وز خواهد بود که آخرين فرصت خود براي فتح دوباره کوپا ليبرتادورس را نقش بر آب مي بيند. البته ته‌وز يکي از معدود بازيکنا بوکا است که به کرونا مبتلا نشده. هر چند گفته مي‌شود او در ماه‌هاي قبلي به کرونا مبتلا شده و بهبود يافته.
ته وز: من در بوکا ادامه مي دهم ... مي خواهم يک فرصت ديگر براي فتح کوپا ليبرتادورس داشته باشم
از ديگر بدبياري‌هاي بوکا عدم حضور ميگل آنخل روسو سرمربي بوکا در کنار تيم است. سن بالا و سابقه پزشکي روسو باعث شده او به توصيه پزشکان از قرار گرفتن در شرايط پرخطر دوري کند. او اين هفته و تنها 72 ساعت پيش از شروع فصل جديد براي بوکا فرصت اين را پيدا کرد که در کنار بازيکنانش حاضر شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره