نماد آخرین خبر

کارشناسی داوری شهرخودرو - شباب الاهلی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کارشناسی داوری شهرخودرو - شباب الاهلی

ايسنا/ يک کارشناس داوري مي گويد داور ديدار شهرخودرو و شباب الاهلي يکنواخت قضاوت کرد و صحنه خاصي را اشتباه سوت نزد.
حسين عسکري درباره قضاوت داور ديدار شهرخودرو ايران و شباب الاهلي امارات اظهار کرد: بازي صحنه خاصي نداشت. هنا هتاب داور اهل سوريه نسبتا جوان است اما کنترل بازي اش خوب بود و اخطار هايي که داد به موقع بود. بازي را مديريت کرد و جايي که بايد تذکر مي داد، اين کار را انجام مي داد و صحبت مي کرد. البته بدون اشتباه نبود اما اشتباهات مهمي هم نبود که روي نتيجه بازي تاثير بگذارد.
او ادامه داد: دو، سه اشتباه انجام داد که شايد به نفع شهرخودرو بود. يکي دو صحنه به نفع آن ها و دو، سه صحنه به نفع شهرخودرو سوت زده شد ولي در کل اشتباهات مهمي نبود که بخواهد تاثيري در روند بازي بگذارد. بازي درگيرانه اي نبود ولي کماکان فرهنگ فوتبالي ما با همه جا فرق مي کند. بازيکنان ما پرخاشگر و عصبي هستند و در يکي دو مورد بازيکنان ايراني عصبي شدند ولي همين شکل خطا روي تيم حريف مي شد که آن ها به آن صورت پرخاشگري يا جبهه گيري نداشتند.
اين کارشناس داوري اضافه کرد: البته اين ها از مشکلات و معضلات فوتبال ماست که هميشه وجود دارد. در مجموع قضاوتش خوب بود. من قبل از کرونا در تايلند ناظر اين داور بودم و داور خوبي است. اين فرصت را به داوران جوان مي دهند که بيايند جزو داوران تاپ آسيا شوند.
او در پايان گفت: دردقيقه ۵۷ هم بازيکن اماراتي مهاجم شهرخودرو را هل داد که داور به درستي کارت زرد داد و بازيکن اماراتي را جريمه کرد. در کل تصميماتي که گرفت درست بود و تصميمات اشتباه هم تاثيري روي روند بازي نداشت. داور در کل يکنواخت قضاوت کرد و صحنه خاصي را اشتباه سوت نزد. در مجموع بين خيلي خوب و خوب، نمره خوب را بايد به او بدهيم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره