نماد آخرین خبر

زیبا و استثنایی بازی کردیم و به شناخت از بازیکنان‌مان رسیدیم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
زیبا و استثنایی بازی کردیم و به شناخت از بازیکنان‌مان رسیدیم

تسنيم/ محمد نوازي مربي تيم فوتبال شهر خودرو مدعي شد تيمش در مصاف با شباب‌الاهلي هيچ موقعيت و شانسي به تيم اماراتي نداده است.
محمد نوازي مربي تيم فوتبال شهر خودرو در نشست خبري پس از ديدار تيمش مقابل شباب‌الاهلي امارات اظهار داشت: بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم. تمام داشته‌هاي ما همين بازيکنان جوان بودند. از نقل‌وانتقالات نتوانستيم استفاده کنيم و بازيکنان جديدمان را در اختيار داشته باشيم.
وي افزود: اين مشکلي بزرگي براي ما بود. با تمام وجود فکر مي‌کنم، نمي‌توانستيم به مسابقات نياييم و مشکلات ديگري داشتيم. دوست داشتيم اينجا حضور داشته باشيم. ما، کادر جواني که به تيم اضافه شده‌ايم، مي‌خواستيم بيشتر بازيکنان‌مان را بشناسيم. فوتبالي زيبا و استثنايي بازي کرديم و به شناخت از بازيکنان‌مان رسيديم. فوتبال‌مان را به آسيا نشان داديم و اين يک الگوي خوب براي ما بود.
مربي تيم فوتبال شهر خودرو درباره نمايش تيمش مقابل شباب‌الاهلي گفت: ما فوتبالي رو به جلو بازي و اکثر تاکتيک‌ها را ارائه کرديم. ما هيچ شانسي به شباب‌الاهلي نداديم و موقعيتي نداشتند. در اثر يک اشتباه در خط دفاعي توپ به آنها رسيد و روي تاکتيک يا ارسال از کناره‌ها گل نخورديم. شانس امروز با شباب‌الاهلي بود و فکر مي‌کنم تيم ما نسبت به بازي قبلي بهتر بود. بازهم از تک تک بچه‌ها تشکر مي‌کنم.
نوازي درباره اينکه در دو بازي آينده آيا تيمش هجومي بازي خواهد کرد يا نه، اظهار داشت: هر تيمي بخواهد فوتبال بازي کند، چه صعود کند يا نکند، اين اجازه را به بازيکنان‌مان مي‌دهيم راحت فوتبال بازي کنند. به اين دليل که ما بيشتر در اين وضعيت که قرار داريم و به مرحله بعدي صعود نمي‌کنيم، فوتبال زيباتري ارائه خواهيم کرد. به هر حال نيامده‌ايم اينجا که کيفيت کارمان را پايين بياوريم، چون صعود نمي‌کنيم. اين اتفاق رخ نخواهد داد و مطمئناً زيباتر از ديدارهاي قبلي، بازي خواهيم کرد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر