نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ضرر 18.3 میلیونی یوونتوس از فسخ قرارداد با هیگواین

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ضرر 18.3 میلیونی یوونتوس از فسخ قرارداد با هیگواین

آخرين خبر/ سايت فوتبالي نوشت: يوونتوس رسما قرارداد گونزالو هيگواين مهاجم آرژانتيني خود را با توافق دوجانبه فسخ کرد که البته اين مسئله به باشگاه توريني 18.3 ميليون يورو ضرر زد.
يوونتوس هر چند که از پرداخت دستمزد وي معاف شده است اما جدايي وي بدون دريافت مبلغ و با توجه به کاهش ارزش اين بازيکن با ضرر 18.3 ميليون يورويي همراه شده است.هيگواين تا سال 2021 با يوونتوس قرارداد داشت و بيانکونري ها براي خريد وي در سال 2016 مبلغ 90 ميليون يورو پرداخته بودند. آنها بايد براي خريد مهاجم آرژانتيني، پنج قسط با مبلغ 18.3 ميليون يورو مي پرداختند. 
هيگواين دو تجربه ناموفق در ميلان و چلسي داشت و در فصل جديد در ليست آندره آ پيرلو سرمربي ايتاليايي يوونتوس جايي نداشت. هيگواين براي چالش فوتبالي جديد خود راهي ليگ آمريکا شده است و قرار است که در تيم اينتر ميامي با مديريت ديويد بکام کار کند. به هر صورت توريني ها از پرداخت دستمزد وي در سال آينده معاف شدند اما با فسخ دوجانبه قراردادش  نمي توانند از فروشش درآمدزايي کنند. هيگواين در فصل گذشته نيز در تيم مائوريزيو ساري نقش چنداني نداشت و يووه براي جذب جانشين وي با ادين ژکو مهاجم بوسنيايي به توافقات اوليه رسيده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره