نماد آخرین خبر

شهرخودرو مغلوب یک گل تماماً بین المللی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شهرخودرو مغلوب یک گل تماماً بین المللی

ورزش 3/ نماينده مشهد در چهارمين ديدارش در ليگ قهرمانان آسيا نيز مغلوب شد تا بدون حتي يک گل زده، به قعر جدول رده بندي سقوط کند.
هفته چهارم رقابت هاي ليگ قهرمانان از امشب آغاز شد که در نخستين ديدار گروه B تيم هاي شباب الاهلي دبي و شهرخودرو به مصاف هم رفتند که اين ديدار به سود نماينده امارات به پايان رسيد.
در اين ديدار که در ورزشگاه الوکره برگزار شد، تا دقايق پاياني با حساب صفر – صفر مساوي پيگيري مي شد تا اينکه شاگردان رحمتي مقهور قدرت نمايي دو بازيکن خارجي و بين المللي شباب الاهلي شدند.
در دقيقه 83 اين ديدار، کارلوس ادواردو بازيکن برزيلي و نامدار شباب الاهلي صاحب توپ شد و با يک پاس زيبا، پدرو پرز مهاجم اسپانيايي تيمش را در موقعيت گلزني قرار داد و او نيز با يک ضربه حساب شده، دروازه شهرخودرو را باز کرد تا با اين پيروزي، 6 امتيازي شده و شهرخودرو در حسرت زدن يک گل در اين رقابت ها، باقي بماند و در رده آخر گروه بايستد.
کارلوس ادواردو برزيلي که در سال 2015 از پورتو پرتغال به الهلال پيوسته بود، پس از انجام 147 بازي براي اين تيم و به ثمر رساندن 75 گل و دادن 18 پاس گل، امسال به امارات آمد تا لباس شباب الاهلي را بر تن کند.
پدرو پرز نيز که امسال از بني ياس به شباب الاهلي پيوسته است، اينگونه و با پاس زيباي کارلوس ادواردو صاحب توپ شد و توانست با عبور از خط دفاعي شهرخودرو و جا گذاشتن فرشاد فرجي، با يک ضربه زيبا دروازه محمد جوادکيا را باز کند و تيمش را در آستانه صعود از اين گروه قرار دهد.

شهرخودرو با اين شکست اميدهايش براي صعود از اين گروه رنگ باخت و در صورتي که پاختاکور در ديدار امشبش مقابل الهلال امتياز کسب کند، حذف شاگردان رحمتي قطعي خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره