نماد آخرین خبر

رونمایی از طرح ویژه پیراهن تیم ملی ایتالیا با الهام از هنر رنسانس

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
رونمایی از طرح ویژه پیراهن تیم ملی ایتالیا با الهام از هنر رنسانس

آخرين خبر/ سايت فوتبالي نوشت: پوما از طرح پيراهن ويژه تيم ملي ايتاليا براي اداي احترام به "هنر رنسانس ايتاليايي و فرهنگ مد" رونمايي کرد.
اين پيراهن فقط مخصوص يادبود خواهد بود و نه توسط تيم ملي ايتاليا پوشيده مي شود و نه توسط فروشگاه ها به فروش گذاشته خواهد شد. اين پيراهن ها با تمرکز روي هنر رنسانس ايتاليايي از نظر تاکيد روي تقارن و خطاي ديد ساخته شده است. در حقيقت طراح پيراهن در اين باره مي گويد:" من عاشق تفکر هنر طراحي لباس از نظر المان هاي مختلف هستم و مي خواهم آن را به پيراهن هاي فوتبال اضافه کنم. اين طراحي به هواداران فوتبال و حتي آنهايي که طرفدار فوتبال نيستند اين فرصت را مي دهد تا خلاق و آزاد باشند و بتوانند فوتبال را به سبک طراحي خود اضافه کنند."
در سالهاي اخير شرکت پوما توانسته به همکاري با باشگاه ها و ستارگان مختلف فوتبال دنيا روي آورده و سعي کرده که بتواند عرصه رقابت را براي شرکت هايي نظير آديداس و نايکي تنگ تر کند. در حقيقت اخيرا آغاز همکاري نيمار ستاره برزيلي پي اس جي با پوما به يک بمب خبري بزرگ تبديل شد چرا که اين ستاره پس از سالها همکاري با نايکي تصميم گرفت که به سراغ پوما برود و همکاري جديدي را با اين شرکت داشته باشد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره