نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ورزشکاران به صورت انفرادی و با سرمربی تمرین می‌کنند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ورزشکاران به صورت انفرادی و با سرمربی تمرین می‌کنند

تسنيم/ رئيس فدراسيون شمشيربازي گفت: الان ليگ، مسابقات جهاني و مسابقات آسيايي تعطيل است و بچه‌ها بايد با هم تمرين و مبارزه داشته باشند.
فضل‌الله باقرزاده در خصوص زمان برگزاري اردو‌ها و ليگ شمشيربازي، اظهار داشت: دوشنبه به ستاد عالي کرونا دعوت هستيم و در اين موارد صحبت خواهيم کرد. شرايط مناسبي را داريم و الان بچه‌ها به صورت انفرادي و با سرمربي تمرين مي‌کنند. دختران هم در شهرستان‌هاي خودشان تمريناتشان را ادامه مي‌هند.
وي در ادامه افزود: پيمان فخري با سابريست‌ها از جمله مجتبي عابديني و علي پاکدامن تمرين مي‌کند و بر عملکرد آنها نظارت دارد. شمشيربازي يک رشته درگيرانه نيست و بيشتر مرور تکنيک‌ها انجام مي‌شود بچه‌ها از نظر آمادگي جسماني نيز برنامه دارند.
رئيس فدراسيون شمشيربازي تاکيد کرد: تمرين و مبارزه براي بچه‌ها ضروري است. الان ليگ، مسابقات جهاني و مسابقات آسيايي تعطيل است و بچه‌ها بايد با هم تمرين و مبارزه داشته باشند.
وي در خصوص اينکه برخي از کشورها اردوهاي خود را آغاز کرده‌اند، يادآوري کرد: هيچ کشوري اردو را شروع نکرده در کجاي دنيا مسابقه است که ما خبر نداريم؟ بسياري از رشته‌ها مانند بوکس، جودو، کشتي و تکواندو ورزشکاران از نزديک با هم در تماس هستند حتي در هندبال و بسکتبال نيز ورزشکاران کنار هم هستند. ما در سابر مردان سهميه گرفتيم و مسابقات قاره‌اي نيز از 20 فروردين آغاز مي‌شود.
باقرزاده با اشاره به لغو تمام رويدادهاي شمشيربازي در سال جاري، گفت: اجلاس انتخابات آسيا يک سال به تعويق افتاد. اجلاس انتخابات فدراسيون جهاني هم يک سال به تعويق افتاده است. در مجموع مي‌خواهم بگويم ورزشکاران جهان شايد تمرين انفرادي داشته باشند که البته ما هم به خوبي اين تمرينات را داريم، ولي اردو و مسابقه‌اي فعلا در جهان برگزار نمي‌شود.
وي در خصوص انتخاب پيمان فخري به عنوان سرپرست کاروان ايران در بازي‌هاي ساحلي چين و احتمال انتقاد برخي مبني بر مشغله وي، تاکيد کرد: همه اينها در راستاي هم هستند. وي دو سال است که مدير مرکز نظارت بر تيم‌هاي ملي است و ما در همين زمان با اقتدار سهميه گرفتيم. فرانسه و روسيه که مهد شمشيربازي دنيا هستند، هنوز سهميه اسلحه سابر را دريافت نکردند. اين وظايف فخري نه تنها در راستاي هم و ورزش است بلکه به شمشيربازي کمک هم مي‌کند و قدرت مديريت، آگاهي و تعامل وي با دنيا افزايش مي‌يابد. در دوره گذشته هم وي در سرپرستي کاروان ساحلي ايران موفق بود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر