نماد آخرین خبر

سانتر چشم‌نواز و گل مهارنشدنی؛ بهترین بازی جهانبخش!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سانتر چشم‌نواز و گل مهارنشدنی؛ بهترین بازی جهانبخش!

ورزش 3/ وينگر ايراني تيم برايتون امشب براي نخستين بار توانست در تيم جديدش پاس گل به ثبت برساند و يکبار هم  به زيبايي توپ را به تور دروازه حريف چسباند.
پس از جدايي از آزِ د آلکمار همراه با عنوان آقاي گلي فوتبال هلند و انتخاب به عنوان ارزشمندترين بازيکن فصل، عليرضا جهانبخش مقصد برايتون را انتخاب کرد اما اصلا نتوانست آن درخششي که انتظارش را همگان داشتند در فوتبال انگلستان تکرار کند؛ او که در اين انتقال توانست رکورد گرانترين بازيکن تاريخ برايتون و رکورد گرانترين فوتباليست ايراني را بشکند، تنها تاکنون توانسته دو بار براي برايتون گلزني کند.
يکبار دقيقه ۲ و ۲۹ ثانيه برابر تيم بورنموث سريع‌ترين گل تاريخ باشگاه برايتون را زد و يک‌بار هم گل استثنايي و فراموش‌نشدني‌اش مقابل چلسي؛ دو گلي که در فاصله دو هفته متوالي رقم خورد تا اين‌چنين در دومين فصل حضور جهانبخش در فوتبال انگليس و پس از 26 بازي ناکامي در گلزني نامش بر سر زبان‌ها بيفتد. اما گلزني هم نتوانست گره از کار ستاره ايراني باز کند و خيلي‌ها او را يکي از جدايي‌طلبان نقل و انتقالات تابستانه مي‌دانستند.
اما در فصل نقل و انتقالات جهانبخش تصميم گرفت سومين سال فوتبالي‌اش را هم در انگلستان بگذراند و حالا در آغاز فصل و هفته‌هاي آغازين، وي توانست امشب در جام اتحاديه انگليس مقابل تيم پورستموث اولين پاس گل خود را در پيراهن برايتون به ثمر برساند تا شايد اميدواري‌ها به تداوم حضورش در ترکيب اين تيم و درخشش‌هاي ادامه‌دار وي دوچندان شود.
مک آليستر پس از زدن گل اول برايتون به سمت جهانبخش رفت و از او بخاطر پاس گلي که داد، تشکر کرد.
پس از ثبت پاس گل، روي يک کار تيمي فوق‌العاده زيبا، جهانبخش با شليکي تماشايي دروازه پورتسموث را براي دومين بار در جدال امشب فرو ريخت و سومين گلش از زمان حضور در برايتون را به ثمر رساند؛ گلي که ديدني شباهت ويژه‌اي به گلزني جهانبخش براي تيم ملي ايران مقابل قطر در مسير رسيدن به جام جهاني 2018 داشت.

آخرين باري که عليرضا جهانبخش موفق شده بود گلزني و گل بسازد، به بازي مقابل ويتسه در ليگ هلند باز مي‌گشت که حدود سه سال قبل و يا به عبارتي، 884 روز پيش بود که وي توانست در شبي طوفاني دو گل در پيراهن آلکمار بزند و يکبار هم براي همبازيان خود گلسازي کند؛ اين آخرين بازي فصل آلکمار و آخرين حضور ستاره ايراني در فوتبال هلند بود و پس از اين درخشش بود که عنوان ارزشمندترين بازيکن فصل نصيب عليرضا جهانبخش شد.
او حالا پس از گذراندن روزهاي دشوار در فوتبال انگلستان، توانست امشب در مقابل پورتسموث اين‌چنين طلسم تيره‌روزي هاي خود را بشکند و اميدوار است در ادامه راه بتواند روزهاي بهتري را در فصل جاري فوتبال انگلستان سپري کند.
اين تصوير لحظه شليک مهارنشدني جهانبخش و سومين گل او در فوتبال انگليس را نشان مي‌دهد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره