نماد آخرین خبر

سپاهان به دنبال جبران شکست بازی رفت مقابل النصر عربستان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
سپاهان به دنبال جبران شکست بازی رفت مقابل النصر عربستان

باشگاه خبرنگاران/ تيم فوتبال سپاهان ايران در دور برگشت مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا امشب به مصاف تيم النصرعربستان مي‌رود.
تيم‌هاي فوتبال سپاهان ايران و النصر عربستان در چارچوب دور برگشت مرحله ليگ قهرمانان آسيا امشب (جمعه) از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه قطر به مصاف يکديگر مي‌روند.
طلايي پوشان اصفهاني در بازي رفت برابر النصر عربستان شکست خورده اند و حالا قصد دارند جبران مافات کنند و با کسب ۳ امتياز بازي برگشت همچنان اميدوار به صعود به مرحله بعد ليگ قهرمانان آسيا باشند.
محرم نويدکيا سرمربي سپاهان که در اولين تجربه مربيگري خود موفق نبود و تيمش  برابر حريف عربستاني خود شکست خورد  به طور حتم در بازي برگشت تغييراتي در ترکيب و نحوه بازي تيمش ايجاد مي‌کند تا ناکامي اش را جبران کند.
مدافعان سپاهان به خصوص عزت الله پورقاز در بازي رفت برابر النصر عربستان اشتباهاتي را مرتکب شدند و همين موضوع باعث شد که حريف عربستاني از اين اشتباهات نهايت استفاده را ببرد و ۲ گل به ثمر برساند.
به طور حتم نويدکيا در اين مدت از لحاظ روحي و رواني روي بازيکنان خود کار مي‌کند تا با تمرکز بالا به مصاف حريف عربستاني خود بروند و شکست بازي رفت را جبران کنند.

همچنين تيم سپاهان که با هدايت نويدکيا برابر  تيم النصرعربستان قرار گرفت نسبت به سپاهان قلعه نويي چندين تغيير در ترکيب خود داشت و نحوه بازي اين تيم اصفهاني متفاوت‌تر از گذشته بود و طلايي پوشان اصفهاني بازي جذابي  را ارائه کردند که مورد توجه فوتبالدوستان قرار گرفت.
در آن طرف، تيم النصر عربستان با پيروزي برابر تيم سپاهان و کسب ۷ امتياز در صدر جدول  گروه D ليگ قهرمانان آسيا قرار دارد.
اگر تيم النصر عربستان بتواند در بازي برگشت برابر سپاهان به پيروزي دست يابد در آن صورت جواز صعود به مرحله بعد ليگ قهرمانان آسيا را دريافت مي‌کند و با خيالي راحت ۲ بازي پاياني خود را پشت سر مي‌گذراند.
تيم النصر عربستان بازيکنان خارجي با کيفيت و گران قيمتي در اختيار دارد و در بازي رفت حمدالله مهاجم اين تيم عربستاني عملکرد درخشاني داشت و با زدن ۲ گل برابر سپاهان دبل کرد و طلايي پوشان اصفهاني بايد مراقب اين مهاجم باشند تا دوباره موفق به گلزني نشود.
شايان مصلح بازيکن سپاهان بعد از منفي شدن جواب تست کروناي خود راهي قطر شده است و او بايد چند روز در قرنطينه به سر ببرد و به نظر نمي‌رسد که اين بازيکن در بازي برگشت برابر النصر بازي کند.
به هر حال  بايد ديد شاگردان نويدکيا مي‌توانند با پيروزي برابر حريف عربستاني خود مسير صعود به مرحله بعد ليگ قهرمانان آسيا را هموار کنند يا نه!


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره