نماد آخرین خبر

جمشیدیان: نویدکیا در بازی اولش نمره قبولی گرفت

منبع
ميزان
بروزرسانی
جمشیدیان: نویدکیا در بازی اولش نمره قبولی گرفت

ميزان/ بازيکن پيشين تيم فوتبال سپاهان گفت: بايد در ترکيب سپاهان تغييراتي ايجاد شود تا اين تيم بتواند مقابل النصر موفق شود.
احمد جمشيديان در خصوص شکست تيم فوتبال سپاهان مقابل النصر عربستان، اظهار داشت: سپاهان بازي را احساسي شروع کرد و با توجه به تغييراتي که داشت، دوندگي تيم در دفاع و هم سازمان تيم در حمله شرايط خوبي نداشت. النصر تيم را بالا نگه داشته بود و آنها مي‌دانستند که کي‌روش استنلي نمي‌تواند پشت مدافعان خطرساز شود.
وي افزود: در نيمه دوم بازي، نويدکيا تغييراتي داد و کي‌روش را بيرون کشيد. با توجه به تغيير شرايط، سرعت به تيم اضافه شد و النصر بهتر به سپاهان فضا و‌ عمق مي‌داد. حتي سپاهان ۳،۴ دفعه تا آستانه گل‌زني هم رفت و حقش يک گل بود. در مجموع براي بازي اول، محرم نمره قبولي گرفت چون مقابل يکي از بهترين تيم‌هاي غرب آسيا بازي مي‌کرد و اگر اشتباهات بزرگ فردي نبود شايد آن دو گل هم به ثمر نمي‌رسيد.

بازيکن پيشين سپاهان در پايان خاطرنشان کرد: فکر مي‌کنم اگر سپاهان بازي امشب را با ترکيب بازي قبل شروع کند و با توجه به شناخت بهتر النصر که مي‌دانند از کجا مي‌توانند فشار بياورند مي‌توانند عملکرد بهتري داشته باشند. اگر در چيدمان اوليه ۲،۳ تغيير داشته باشد مي‌توانند بهتر بازي را شروع کنند. هم النصر مي‌داند سپاهان قدرت شکستش را دارد و هم سپاهان مي‌داند که نبايد جلوي اين تيم ترسو باشد؛ بنابراين، اين بازي با کيفيت بهتري پيش خواهد رفت.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره