نماد آخرین خبر

پیراهن زلاتان هدیه پدر ایرلندی به پسرش

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیراهن زلاتان هدیه پدر ایرلندی به پسرش

ورزش 3/ يک بازيکن تيم ايرلندي شمراک روورز بعد از شکست مقابل آث ميلان پيراهن زلاتان ابراهيموويچ را براي هديه دادن به پسرش از او گرفت و خبرساز شد.
آث ميلان ديروز در مرحله دوم مقدماتي ليگ ملتهاي اروپا در ايرلند به مصاف تيم شمراک روورز رفت و موفق شد حريفش را 2-0 شکست دهد. در انتهاي بازي اما حرکت آرون گرين بازيکن شمراک که پيراهن زلاتان ابراهيموويچ را از او گرفت و بلافاصله به پسر نوجوانش که در کنار زمين بود داد مورد توجه قرار گرفته است.
در جريان بازي دو گل ميلان توسط زلاتان و هاکان چالهان‌اوغلو به ثمر رسيده بود. با وجود شکست و حذف شدن شمراک از دور رقابتها وقتي سوت پايان بازي به صدا درآمد چندين نفر از بازيکنان اين تيم خواهان دريافت پيراهن زلاتان ابراهيموويچ ستاره بزرگ ميلان بودند.
اما مشخص شد آرون گرين بازيکن شمراک در جريان بازي و روي يک کرنر، زماني که مسئول يارگيري زلاتان بوده با او به توافق رسيده که در پايان بازي پيراهنش را دريافت کند.
گري اونيل يکي ديگر از بازيکنان شمراک گفت: " روي يکي از کرنرها شنيدم که آرون گرين به زلاتان گفت پسر نوجوان من توپ جمع کن است و پشت يکي از دروازه‌ها ايستاده. اگر پيراهنت را به او بدهي خيلي خوشحال مي‌شود".
اين بود که در پايان بازي آرون گرين به سمت زلاتان رفت و ستاره سوئدي هم پيراهن خود را در آورده و به او داد. گرين بلافاصله به کنار زمين رفت و پيراهن زلاتان را به پسرش جک داد که براي ديدن پدرش به کنار زمين آمده بود. چشمهاي از تعجب باز شده پسرک نشان مي داد که اين هديه برايش چقدر باارزش هست. هديه اي از طرف پدر که او مسلماً هرگز فراموش نخواهد کرد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره