نماد آخرین خبر

نعمتی: امکانات و شرایط تغذیه در قطر خوب نیست!

منبع
تسنيم
بروزرسانی
نعمتی: امکانات و شرایط تغذیه در قطر خوب نیست!

تسنيم/ مدافع تيم فوتبال شهر خودرو مشهد مي‌گويد که قطر به عنوان ميزبان تجميعي ليگ قهرمانان آسيا شرايط خوبي را براي آنها فراهم نکرده است.
علي نعمتي در خصوص شکست يک بر صفر تيم فوتبال شهر خودرو مشهد برابر شباب الاهلي امارات گفت: در اين بازي چند فرصت خوب داشتيم که متاسفانه استفاده نکرديم و در طرف مقابل آنها از يکي دو موقعيت خودشان نهايت استفاده را بردند و برنده از زمين خارج شدند. خيلي تلاش کرديم که در شروع مجدد بازي‌ها و در دو بازي ابتدايي نتايج خوبي بگيريم و تصور من اين بود که 4 امتياز بگيريم ولي متاسفانه اين اتفاق رخ نداد. مسابقات باقي‌مانده براي ما تشريفاتي شده و اين موضوع براي شهر خودرو اصلا جالب نيست.
وي اظهار داشت: اگر بخواهيم حرف بزنم، شايد برخي تصور کنند که دنبال بهانه هستم ولي واقعا اينجا شرايط خوبي نداريم. يک استخر 20 تا 30 متري در اختيار داريم که سونا و جکوزي هم ندارد و فقط مي‌توانيم در اين استخر راه برويم. شرايط تغذيه هم اصلا باب ميل بازيکنان نيست و اين مسائل براي ما اذيت کننده است. با اين حال بايد بگويم که خيلي ناراحتيم و دوست داشتيم طوري نتيجه بگيريم که هواداران واقعي شهر خودرو خوشحال شوند.
مدافع شهر خودرو خاطرنشان کرد: اميدوارم تيم خوبي وارد مسابقات ليگ برتر شود تا هواداران واقعي شهر خودرو را خوشحال کنيم. متاسفانه بعد از ديدار با شباب الاهلي برخي در صفحات مجازي به ما توهين کردند که آنها هواداران واقعي شهر خودرو نيستند. در اين بازي‌ها خيلي تلاش کرديم و البته همه هم مي‌دانند که با مشکل کمبود بازيکن هم مواجه هستيم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره