نماد آخرین خبر

بازتاب جدایی صیادمنش از فنرباغچه در رسانه‌های ترکیه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازتاب جدایی صیادمنش از فنرباغچه در رسانه‌های ترکیه

ورزش 3/ مهاجم ايراني فنرباغچه ترکيه به صورت قرضي از اين تيم جدا و راهي ليگ اوکراين شد تا چالش هايش را در اين کشور ادامه دهد.
آنگونه که رسانه هاي کشور ترکيه نقل کرده اند، اللهيار صيادمنش مهاجم ايراني فنرباغچه از اين تيم جدا شده و به صورتي قرضي راهي کشور اوکراين و تيم زوريا لوگانسک اين کشور شده است. تيمي که اکنون در رده سيزدهم جدول چهارده تيمي کشور اوکراين قرار دارد.
بنا بر آن چيزي که وب سايت هاي ترکي نقل کرده اند، اللهيار به صورت قرضي و با بند حق خريد 3 و نيم ميليوني يورويي راهي زوريا لوگانسک شده است. اين انتقال در رسانه هاي ترکيه بازتاب فراواني داشته است.
وب سايت حريت ترکيه در مقاله اي نوشته است: «تيم زرد و آبي فنرباغچه راضي شده است که اللهيار مهاجم ايراني را به اوکراين بفرستد. ارول بولوت سرمربي فنرباغچه تصميم به جدايي صيادمنش گرفته است. اين مهاجم جوان ايراني قرار است راهي تيم زوريا لوگانسک شود. البته قرارداد او قرضي و با بند خريد 3.5 ميليون يورويي خواهد بود.»
وب سايت aspor نيز در مطلبي در مورد جدايي صيادمنش از جمع زرد و آبي ها نوشته است: «اللهيار به زوريا لوگانسک قرض داده مي شود. اين بازيکن ايراني در ابتدا به صورت قرضي راهي اين تيم شده و سپس با بند خريد اجباري در پايان فصل، به اين تيم خواهد پيوست.»
البته اين وبسايت ترکي نوشته که بند خريد صيادمنش اجباري بوده ولي ساير سايت هاي ترکي از اختياري بودن آن صحبت کرده اند. اين رسانه در ادامه نوشته است: « يک جدايي ديگر در فنرباغچه در حال رخ دادن است. پس از اينکه ودات موريقي راهي تيم لاتزيو شد و جليسون برزيلي نيز در آستانه جدايي از اين تيم است، اللهيار صيادمنش مهاجم ايراني زرد و آبي ها نيز به تيم زوريا لوگانسک خواهد پيوشت.

صيادمنش که فصل گذشته از استقلال ايران به فنرباغچه پيوست، سال گذشته نيم فصل به صورت قرضي در استانبول اسپور بازي کرد، در 4 مسابقه با فنرباغچه نتوانست در گلزني و پاس گل به تيمش کمک کند. گفته شده است که قرارداد اين مهاجم به صورت قرضي با گزينه خريد اجباري 3.5 ميليون يورو خواهد بود.»
وب سايت 90min نيز با بازتاب خبر انتقال صيادمنش نوشته است: «اين مهاجم ايراني که در ابتداي فصل گذشته با مبلغ 750 هزار يورو از استقلال ايران به فنرباغچه پيوست، راهي تيم زوريا لوگانسک خواهد شد. گزينه حق خريد اين بازيکن مبلغ 3.5 ميليون يورو خواهد بود.»
اين وب سايت در ادامه يک بيوگرافي کوتاهي از زندگي صيادمنش نوشته است: «اللهيار صيادمنش متولد 29 ژوئن 2001 در شهر آمل است. او حضور در تيم هاي  پديده ساري و باشگاه سايپا را در کارنامه دارد. اللهيار صياد منش که فوتبال حرفه اي خود را در تيم استقلال آغاز کرده بود، در تابستان 2019 به فنرباغچه منتقل شد و سپس به صورت قرضي راهي استانبول شد.
صيادمنش که در تيم ملي ايران در نخستين بازيش 1 گل به ثمر رساند، در 4 بازي در تيم ملي زير 17 سال ايران 4 بار دروازه رقيبان را باز کرد.
اللهيار، که پست اصلي او مهاجم نوک است، مي تواند در بالهاي راست و چپ خط حمله نيز بازي کند. ارزش فعلي اين بازيکن 19 ساله در سايت ترانسفرمارکت، 300 هزار يورو اعلام شده است.»

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره