نماد آخرین خبر

 انتقال خامس به اورتون رایگان بود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
 انتقال خامس به اورتون رایگان بود!

ورزش 3/ اورتون بابت جذب خامس رودريگز از رئال مبلغي به باشگاه مادريدي پرداخت نکرده است.
خامس رودريگز سال 2014 و به عنوان آقاي گل جام جهاني برزيل از موناکو با قراردادي به ارزش 80 ميليون يورو راهي رئال شد. او تا سال 2017 بازيکن رئال بود و سپس دو ساله و قرضي با قراردادي به ارزش 13 ميليون يورو با بند خريد دائمي 43 ميليون يورويي به بايرن پيوست. دو سال بعد او به رئال بازگشت ولي نتوانست رضايت زيدان را جلب کند و فصلي کابوس وار را روي نيمکت سپري کرد.
در حالي که يک سال از قرارداد او باقيمانده بود، در نهايت راهي اورتون شد تا بار ديگر شاگرد کارلو آنچلوتي شود.
رسانه ها اعلام کرده بودند که اورتون بابت اين انتقال 25 ميليون يورو به رئال پرداخت کرده است اما هفته گذشته وبسايت "Fichajes.com" ادعاي عجيبي را مطرح کرد و گزارش داد که خامس تقريبا رايگان راهي اين باشگاه انگليسي شده است.
اين ادعا به نوعي توسط باشگاه سابق خامس نيز تاييد شد.
بانفيلد آرژانتين که خامس بين سال هاي 2008 تا 2010 و قبل از انتقالش به پورتو براي آن بازي مي کرد، روز گذشته اعلام کرد که در تماس با سران رئال و اورتون متوجه شده است که انتقال خامس به باشگاه انگليسي کاملا رايگان بوده و رئال تنها ممکن است از يکسري بندهاي متغير کسب درآمد کند.

به اين ترتيب بانفيلد هيچ مبلغي از اين انتقال دريافت نخواهد کرد؛ در حالي که اگر انتقال خامس 25 ميليون يورو براي رئال سود داشت، طبق قوانين و به عنوان حق رشد، بايد درصدي را  به بانفيلد پرداخت مي کرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره