نماد آخرین خبر

فهرست بازیکنان مدنظر منصوریان برای حضور در تراکتور

منبع
تسنيم
بروزرسانی
فهرست بازیکنان مدنظر منصوریان برای حضور در تراکتور

تسنيم/ سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتور براي بستن تيمش جهت حضور در بيستمين دوره ليگ برتر خواهان حفظ برخي نفرات و جذب بازيکنان جديد شده است.
عليرضا منصوريان بعد از انتخابش به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتور درصدد بستن تيمي پرقدرت براي فصل جديد است. اين مربي از مديران باشگاه تراکتور درخواست کرده شجاعي، دژاگه و حاج‌صفي سه کاپيتان تيم ملي را براي فصل بعد هم حفظ کنند.
گفته مي‌شد اشکان دژاگه قصد بازگشت به آلمان را دارد و احسان حاج‌صفي هم مي‌خواهد به اروپا برود اما در صحبت مديران باشگاه با اين بازيکنان، ظاهراً رضايت آنها را براي ماندن در تراکتور جلب شده است. اين در حالي است که هر سه بازيکن با تراکتور قرارداد دارند.
منصوريان درصدد جذب يک دروازه‌بان است و در اين بين خواهان جذب سيدحسين حسيني سنگربان استقلال شده است. اين مربي نگران وضعيت خط دفاعي و هافبک تيمش است. منصوريان از باشگاه خواسته تحت هر شرايطي رضا اسدي را حفظ کنند و در اين شرايطي است که اين بازيکن قرار است براي عقد قرارداد با لاسک اتريش هفته آينده راهي اين کشور شود.
ايمان سليمي ديگر بازيکن تراکتور هم پيشنهاد اروپايي دارد ولي منصوريان موافق جدايي اين بازيکن نيست. سرمربي تراکتور براي تقويت خط دفاعي تيمش روي آرمين سهرابيان هم نظر دارد و مدافع فصل گذشته سايپا در تيررس منصوريان قرار گرفته است. هادي محمدي ديگر بازيکني است که مدنظر سرمربي جديد سرخپوشان تبريزي قرار دارد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره