نماد آخرین خبر

سخت‌ترین تصمیم دوران ورزشی‌ام را گرفتم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سخت‌ترین تصمیم دوران ورزشی‌ام را گرفتم!

ورزش 3/ تياگو آلکانترا صحبت هاي جالبي را در رابطه با تصميم خود مبني بر جدايي از بايرن مونيخ مطرح کرد.
به طور قطع مي‌توان از تياگو آلکانترا به عنوان يکي از مهمترين ارکان موفقيت بايرن مونيخ در فصل 20-2019 و کسب سه گانه توسط اين تيم ياد کرد. همين موضوع نيز باعث شد که باشگاه آلماني تلاش زيادي براي حفظ تياگو انجام دهد اما از همان ابتدا نيز مشخص بود که هافبک اسپانيايي در فاصله يک سال مانده به پايان قراردادش با بايرن، تصميم قطعي خود را براي جدايي اتخاذ کرده است.
در همين رابطه دقايقي پيش تياگو با قرار دادن توئيتي به شکل رسمي از هواداران بايرن مونيخ خداحافظي کرد. همچنين بر اساس ادعاي رسانه هاي مختلف به نظر مي رسد که او به زودي با ليورپول قرارداد امضا خواهد کرد و راهي آنفيلد خواهد شد. قراردادي که ارزش آن به احتمال فراوان 20 ميليون پوند خواهد بود.
تياگو درباره جدايي از بايرن مونيخ گفت: " بله من سخت ترين تصميم دوران ورزشي ام را گرفتم. من حالا به کارم در باشگاهي که هفت فصل فوق‌العاده را در آن پشت سر گذاشتم، پايان مي دهم. پيروزي ، شادي و همچنين اوقات سخت. چيزي که من به آن افتخار مي‌کنم اين است که من در جواني و هنگامي که آرزوهاي فراواني داشتم به بايرن‌مونيخ آمدم. حالا اما با تحقق همه اين آرزوها بايرن‌مونيخ را ترک مي کنم.
من به همراه خانواده ام در شهر مونيخ و البته استاديوم فوق‌العاده آليانز روزهاي بسيار خوبي را پشت سر گذاشتيم. خانواده بايرن مونيخ همواره مهرباني خود را به من نشان داد اما اين يک تصميم کاملا ورزشي بود. من در قامت يک بازيکن به چالش‌هاي جديدي احتياج داشتم تا بتوانم پيشرفت کنم. بايرن مونيخ هميشه خانه من خواهد بود. از تو ممنونم بايرن مونيخ."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره