نماد آخرین خبر

ما پرسپولیس هستیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ما پرسپولیس هستیم

ورزش 3/ مهاجم پرسپوليس با تمجيد از حريف عربستاني و قدرت آنها از کار سختي که در بازي امشب خواهند داشت خبر داد.
بازيکن باتجربه پرسپوليس با اشاره به بازي رفت و موقعيت‌هايي که حريف داشته، مدعي است در‌ بازي امشب کار سختي مقابل آنها براي تکرار پيروزي پيش رو خواهد بود.
اميري درباره شرايط تيم بعد از برد مقابل التعاون گفت: بازي قبلي خيلي سنگين بود. علاوه بر مسائل فني ما مي‌دانستيم که نياز مبرم به سه امتياز بازي داريم و خدا را شکر توانستيم با همت بچه ها و تلاش کادرفني و همدلي که بين تيم بود سه امتياز را بگيريم. هنوز اول راه هستيم و اميدوارم با دعاي خير هواداران و تلاش بازيکنان به جايگاهي که مستحق آن هستيم برسيم.
مهاجم پرسپوليس درباره ديدار امشب مقابل اين حريف عربستاني نيز گفت: ما مي دانستيم که بازي سنگيني داريم و الان هم شناخت خوبي از اين حريف کسب کرديم و تمام تلاش مان را خواهيم کرد. بايد سه امتياز را بگيريم تا اميدمان را براي صعود بيشتر کنيم. کار راحتي نيست اما ما پرسپوليس هستيم و براي سربلندي تيم و هواداران تا آخرين لحظه مي‌جنگيم.
وحيد اميري با اشاره به قدرت حريف گفت: ما در بازي رفت بايد بگويم که خوش شانس هم بوديم که گل دريافت نکرديم ولي خدا را شکر در نيمه دوم نشان داديم تيمي منسجم هستيم و مي‌توانيم خيلي فشرده و مستحکم بازي کنيم و بتوانيم به نتيجه دلخواه برسيم. ما مي‌دانيم التعاون تيم قدرتمندي است و خصوصا در خط حمله اما تمام تلاش خودمان را خواهيم کرد و به صورت يکپارچه و تيمي براي سه امتياز خواهيم جنگيد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره