نماد آخرین خبر

لوئیس سوارز و رد یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ گفته مي شود که لوئيس سوارز پيشنهاد وسوسه‌انگيز باشگاه اينترميامي را رد کرده است.
روز به روز وضعيت آينده لوئيس سوارز با ابهام بيشتري روبرو مي شود. گفته مي‌شد که اين مهاجم اروگوئه اي در آستانه انتقال به يوونتوس قرار دارد و حتي تمام توافقات لازم در اين باره انجام شده است اما روز گذشته اکثر منابع معتبر مدعي شدند که کارهاي انتقال ادين ژکو به بيانکونري تمام شده است؛ موضوعي که مي تواند انتقال لوئيس سوارز به تورين را منتفي کند.
حالا اما اين‌طور به نظر مي‌رسد که در حال حاضر دو گزينه پيش روي ستاره خط حمله بارسلونا خواهد بود. او مي‌تواند به کارش در بلوگرانا ادامه دهد و احتمالاً به يک نيمکت نشين زير نظر رونالد کومان تبديل شود و يا راهي اتلتيکو مادريد شود که به نظر مي رسد ديگو سيمئونه علاقه زيادي به حضور او در تيمش دارد.
در ميان تمام گمانه‌زني‌ها پيرامون لوئيس سوارز اما حالا ESPN ادعاي جالبي را مطرح کرده است. بر اين اساس باشگاه اينتر ميامي که ديويد بکام مالک آن است، چند هفته قبل پيشنهاد خود را براي جذب لوئيس سوارز ارسال کرده است. با توجه به ادعاي ESPN اين پيشنهاد چهار ساله بوده و در صورت وقوع آن مهاجم اروگوئه اي به گران ترين بازيکن تاريخ ليگ آمريکا تبديل مي شد. با اين حال سوارز اين پيشنهاد را رد کرده چرا که به نظر مي‌رسد او قصد دارد تنها کارش را در سطح اول فوتبال اروپا ادامه دهد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره