نماد آخرین خبر

رسمی؛ بازیکن یوونتوس به اینترمیامی پیوست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رسمی؛ بازیکن یوونتوس به اینترمیامی پیوست

ورزش 3/ باشگاه اينتر ميامي به شکل رسمي اعلام کرد که گونسالو ايگواين با قراردادي سه ساله به اين تيم پيوسته است.
بعد از برکناري مائوريتزيو ساري از هدايت يوونتوس قابل پيش‌بيني بود که مهاجم مورد علاقه او يعني گونسالو ايگواين نيز از بيانکونري جدا شود. اتفاقي که طي هفته‌هاي اخير بحث‌هاي زيادي در رابطه با آن مطرح شده بود.
با اين حال نهايتاً طي يک دو روز گذشته مشخص شد که مهاجم آرژانتيني با باشگاه يوونتوس براي فسخ قرارداد به توافق رسيده و به شکل توافقي اين تيم را ترک خواهد کرد.
بعد از قطعي شدن جدايي ايگواين زمزمه هاي زيادي در رابطه با آينده او شنيده شد اما از اينتر ميامي آمريکا به عنوان مهمترين مشتري اين بازيکن نام برده شد. حالا و در همين رابطه لحظاتي پيش باشگاه اينترميامي که ديويد بکام مالک آن است، به شکل رسمي از خريد هيگواين رونمايي کرد و مشخص شد که اين بازيکن به شکل آزاد با قراردادي سه ساله راهي اين تيم شده است.
ايگواين بعد از قطعي شدن انتقالش به اينتر ميامي مي‌گفت: " در ابتدا قصد دارم از اين باشگاه به خاطر تمام سعي و کوششي که براي جذب من انجام داد تشکر کنم. من چنين تجربه اي را جستجو مي کردم و فکر مي‌کنم که اتفاق جذابي در حرفه و زندگي ام خواهد بود. تمام تلاشم را مي‌کنم تا از تجربياتم براي پيشرفت تيم استفاده کنم."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره