نماد آخرین خبر

موافقت AFC با درخواست باشگاه الهلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
موافقت AFC با درخواست باشگاه الهلال

ورزش 3/ کنفدراسيون فوتبال آسيا با انتشار بيانيه اي موافقت خود را با درخواست باشگاه الهلال اعلام کرد.
روز گذشته در حالي ابتلاي يازدهمين عضو تيم فوتبال الهلال به ويروس کرونا به صورت رسمي اعلام شد که پيش از آن 10 نفر ديگر از اعضاي تيم فوتبال اين باشگاه عربستاني به اين ويروس مبتلا شده بودند.
طبق قانون کنفدراسيون فوتبال آسيا اگر هر تيمي ۱۳ بازيکن سالم داشته باشد، مي‌تواند در ليگ قهرمانان آسيا بازي هاي خود را ادامه دهد. در حال حاضر تعداد بازيکنان سالم الهلال بيش از ۲۰ بازيکن است اما نکته مهم اينکه تست کروناي سه دروازه بان اين تيم مثبت شده و تنها معيوف باقي مانده و حالا کنفدراسيون فوتبال آسيا با قبول درخواست باشگاه عربستاني شرايط را براي ادامه حضور اين تيم در مسابقات فراهم کرده است.
براي رفع مشکل، باشگاه الهلال روز گذشته دست به کار شد و طي مکاتباتي که با مسئولان کنفدراسيون فوتبال آسيا داشت، درخواست اضافه کردن نام دو بازيکن يعني  ترکي المطيري( مهاجم) و عبدالله البيشي(گلر) را به ليستش ارائه کرد.
اين درخواست البته بخشي از آن توسط کنفدراسيون فوتبال آسيا اجابت شد و آنها با اضافه شدن نام عبدالله يحيي البيشي و احمد فهد الجبايي  به جاي محمد الواکد و نواف الغامدي در ليست الهلال موافق کردند.
با اين وصف الهلال که با کسب 10 امتياز از 4 مسابقه صدرنشين گروه دوم مسابقات است، در صورتي که ساير اعضاي تيم فوتبال اين باشگاه به ويروس کرونا مبتلا نشوند، فعلا مي تواند به حضور در ليگ قهرمانان آسيا و ماجراجويي براي دفاع از عنوان قهرماني اش ادامه دهد.


بيانيه کنفدراسيون فوتبال آسيا که طي آن با اضافه شدن نام دو دروازه بان به ليست بازيکنان تيم فوتبال الهلال موافقت شده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره