نماد آخرین خبر

مسی احساساتش را بیان کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مسی احساساتش را بیان کرد!

ورزش 3/ پپ گوارديولا، سرمربي منچسترسيتي درباره حواشي پيش آمده درباره ليونل مسي صحبت کرد.
منچسترسيتي بايد در هفته اول رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس به مصاف استون ويلا مي‌رفت اما به دليل حضور در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا و استراحت بيشتر بازي اين تيم به زمان ديگري موکول شد. با اين حال شاگردان پپ گوارديولا يکشنبه شب از سري مسابقات هفته دوم ليگ برتر انگليس به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.
پپ گوارديولا پيش از بازي تيمش مقابل ولز درباره مسائل مختلف از جمله ليونل مسي صحبت کرد.
ديدار برابر ولوز
ولورهمپتون همواره تيمي بسيار قدرتمند بوده است. آنها حتي هنگامي که در چمپيونشيپ نيز حضور داشتند اين موضوع را نشان داده بودند. قطعاً بازي دشواري پيش‌روي ما خواهد بود و اين موضوع نشان مي‌دهد که ليگ برتر انگليس از چه رقابت سنگيني برخوردار است. وظيفه من در اين باشگاه اين است که هر فصل نسبت به قبل تلاش بيشتري از خود ارائه دهم تا تيمم فوتبال بهتري بازي کند.
خريدهاي جديد منچسترسيتي

تا به اين لحظه شرايط ناتان آکه و فران تورس بسيار خوب بوده و تمام افرادي که در اين باشگاه حضور دارند به آنها کمک مي کنند تا هر چه سريعتر در تيم جا بيفتند. اين دو نفر بازيکنان بسيار سطح بالايي هستند و مهم اين است که به ما کمک زيادي خواهند کرد.
حواشي لئو مسي
فکر نمي‌کنم که احتياج باشد چيز خاصي درباره ليونل مسي بگويم. او به شکل کاملا واضح احساساتش را بيان کرد. با اين حال مسي هنوز هم بازيکن بارسلونا به حساب مي‌آيد؛ باشگاهي که من عاشقانه آن را دوست دارم.
علاقه سيتي به جذب تياگو آلکانترا
علاقه اي در کار نبوده چراکه ما بازيکنان زيادي در موقعيت بازي او داريم. با اين حال بسيار هيجان زده و خوشحال هستم که او قرار است به ليگ برتر انگليس بيايد چرا که اينجا مي تواند از حضور چنين بازيکني لذت ببرد. فودن بازيکني است که مي تواند در پست تياگو به ميدان برود و فکر نمي‌کنم که مشکلي در اين باره وجود داشته باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره