نماد آخرین خبر

حال مسی خوب نیست!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ عکس هاي عجيبي از ليونل مسي در تمرينات بارسلونا منتشر شده که نشان مي‌دهد او خيلي دلش با بلوگرانا نيست.
 بعد از شکست تلخ و باورنکردني بارسلونا مقابل بايرن مونيخ در ليگ قهرمانان اروپا، تغييرات اساسي در اين تيم کليد خورد که شايد مهمترين آنها در مورد ليونل مسي رخ داد؛ جايي که فوق ستاره آرژانتيني با ارسال يک بروفکس به باشگاه بارسلونا اعلام کرد که ديگر قصد ندارد به
کار در اين تيم ادامه دهد و خواهان جدايي است.
طي هفته هاي گذشته شايعات زيادي درباره ليونل مسي مطرح شد اما اکثريت قريب به اتفاق آنها حاکي از آن بود که بارسا تنها در صورت دريافت بند فسخ 700 ميليون يورويي اين فوق ستاره آرژانتيني راضي به جدايي اش خواهد شد؛ موضوعي که خود مسي و پدرش هيچ اعتقادي به آن نداشتند اما نهايتاً خود او بعد از کش و قوس‌هاي فراوان در مصاحبه اي با سايت گل اعلام کرد که يک فصل ديگر با بلوگرانا ادامه خواهد داد.
بسياري صاحب‌نظران فوتبال و حتي خود هواداران بارسلونا نيز اعتقاد دارند که ليونل مسي به اجبار در بارسلونا باقي مانده و اگر موضع محکم جوزپ بارتومئو نبود، او قطعاً نوکمپ را ترک مي کرد.
حالا و بعد از گذشت چند روز از همه اين اتفاقات به نظر مي رسد که هنوز هم ليونل مسي نتوانسته با عدم جدايي از بارسا و البته ماندگار شدن در اين تيم کنار بيايد. اگر چه او در يک بازي دوستانه برابر خيرونا دو بار موفق شد براي بارسا گلزني کند اما تصاويري که از تمرينات بارسلونا منتشر شده نشان مي دهد که مسي در اوج بي‌انگيزگي به کار با ساير هم تيمي هايش مي پردازد.


رسانه‌هاي اسپانيايي و کاتالاني معتقد هستند که مسي براي جدايي از بارسا و پيوستن به منچستر سيتي تصميمي کاملاً جدي داشته و عدم رقم خوردن اين اتفاق اين حال او را به همراه داشته است. از طرف ديگر روز گذشته شبکه تلويزيوني الچرينگيتو مدعي شد که از هفته گذشته در تمرينات بارسا بين مسي و ساير بازيکنان ديالوگ خاصي رد و بدل نشده است؛ اتفاقاتي که نشان مي دهد حال ليونل مسي با حضور در باشگاهي که تمام دوران حرفه اي اش را در آن سپري کرده، خوب نيست.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره