نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

شکست الدحیل به نفع پرسپولیس/ پیروزی السد و سخت‌تر شدن صعود سپاهان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
شکست الدحیل به نفع پرسپولیس/ پیروزی السد و سخت‌تر شدن صعود سپاهان

ايسنا/ در گروه C رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، تيم الدحيل از شارجه امارات ۴ بر دو شکست خورد تا وضعيت رقابت اين گروه از حساسيت بيشتري برخوردار شود.
در چارچوب رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا و در گروه C، دو تيم شارجه امارات و الدحيل قطر به مصاف هم رفتند که اين بازي با پيروزي ۴  بر ۲ تيم اماراتي به پايان رسيد. در اين بازي رامين رضاييان ۹۰ دقيقه در زمين حضور داشت و همچنين مهدي بن عطيه در دقيقه ۵۹ از زمين مسابقه اخراج شد. با شکست الدحيل، وضعيت گروه C رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا حساس‌تر شد.
التعاون عربستان در حال حاضر با ۶ امتياز در صدر جدول اين گروه قرار دارد و الدحيل با ۶ امتياز و با توجه به امتياز بازي رودرو، در رده دوم قرار دارد. شارجه امارات با ۴ امتياز در رده سوم ايستاد و تيم پرسپوليس نيز با ۴ امتياز در قعر جدول قرار دارد و شاگردان يحيي گل محمدي با پيروزي در بازي پيش روي خود مي‌توانند راه صعود را براي خود هموار تر کنند.
اما در گروه D اين رقابت‌ها، السد قطر با ۴ گل العين امارات را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد. بغداد بونجناح با دو گل و اکرم عفيف و تاباتا هر کدام با يک گل،‌ اين پيروزي را براي شاگردان ژاوي به ارمغان آوردند. با پيروزي السد و صدرنشيني اين تيم در اين گروه با ۸ امتياز، کار سپاهان براي صعود به مرحله حذفي سخت‌تر مي‌شود. شاگردان محرم نويدکيا با ۳ امتياز در رده سوم جدول قرار دارند و امشب (جمعه) با النصر عربستاني ديدار دارد که با ۷ امتياز دوم جدول است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر