نماد آخرین خبر

چالش ویژه رونالد کومان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
چالش ویژه رونالد کومان

ورزش 3/ رونالد کومان سرمربي بارسلونا اميدوار است که تيمش در مسابقه جام خوان گامپر مقابل الچه عملکرد خوبي از خود ارائه دهد.
بارسلونا فردا شب در چهارچوب جام خوان گامپر که هر ساله به شکل تک بازي در نوکمپ برگزار مي‌شود به مصاف الچه خواهد رفت و سرمربي جديد اين تيم يعني رونالد کومان براي اولين بار در نوکمپ روي نيمکت بلوگرانا مي‌نشيند. کومان بعد از دو پيروزي در ديدارهاي دوستانه با بارسلونا حالا اميدوار است که بردهاي خود را با اين تيم ادامه دهد.
رونالد کومان پيش از ديدار برابر الچه گفت: " حضور در نوکمپ براي آخرين بازي قبل از شروع لاليگا براي من يک چالش ويژه است. اين يک بازي است که بايد منتظر آن باشيم. با يک مسابقه خوب و با کيفيت روبرو هستيم چرا که در مقابل تيمي لاليگايي بازي مي کنيم. اين بازي در سطح فيزيکي و فوتبالي يک آزمون خوب براي ما خواهد بود. سه هفته است که در اينجا حضور داريم و فکر مي‌کنم که بازيکنان پيشرفت کرده‌اند. مقابل خيرونا عملکرد خوبي ارائه داديم و اميدواريم در خوان گامپر نيز آن را تکرار کنيم."
سرمربي هلندي همچنين تاييد کرد که خريد جديد بارسلونا يعني ميرالم پيانيچ براي اولين بار در ليست اين تيم حضور خواهد يافت. کومان در اين باره گفت: " او در ليست ما حضور خواهد داشت اما حضورش از ابتدا صد درصدي نيست. با اين حال ممکن است فردا چند دقيقه فرصت بازي کردن پيدا کند."
کومان درباره عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه نيز گفت: " من معتقدم که فوتبال بايد در حضور هواداران انجام شود. واقعا حيف است اما اتفاقاتي رخ داده که بايد آنها را قبول کنيم."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره