نماد آخرین خبر

رمز موفقیت لیورپول

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ ترنت الکساندر آرنولد، مدافع جوان ليورپول معتقد است که انگيزه اين تيم براي پيشرفت مهمترين دليل موفقيت آنها بوده است.
قرمزهاي آنفيلد بعد از 30 سال انتظار نهايتا در فصل 20-2019 به مقام قهرماني رقابت هاي ليگ برتر انگليس دست يافتند تا بالاخره به طلسم اين باشگاه پايان داده شود. در واقع به نظر مي رسد که تغييرات کم و ثبات ليورپول طي فصول اخير يکي از مهمترين دلايل موفقيت اين تيم بوده است.
در اواخر فصل گذشته انتقاداتي نسبت به عملکرد ليورپول انجام شد و برخي معتقد بودند که اين تيم از عملکرد ابتداي فصل خود فاصله گرفته است. ترنت الکساندر آرنولد حالا درباره اين موضوع و دليل موفقيت ليورپول صحبت کرده است. او در اين باره گفت: " هيچ چيز هميشه عالي نيست. شما در طول 38 هفته نمي‌توانيد همواره بازي هايي در سطح عالي را ارائه دهيد و در همه مسابقات به پيروزي برسيد."
آرنولد در ادامه گفت: " براي ما تنها هدف اين نيست که امتيازات بيشتري به دست آوريم يا گلهاي زيادي وارد دروازه حريفان کنيم بلکه مي خواهيم همه به عنوان يک تيم پيشرفت کنيم و در نهايت به پيروزي ادامه دهيم. اين ذهنيت اصلي ترين چيزي است که تا به اينجا به ما کمک کرده است. ما در حال حاضر مي دانيم که براي پيروز شدن به چه چيزي احتياج است. همچنين مي دانيم که هدف اصلي ما قهرماني و مواردي از اين دست است اما حالا مي بينيم که تيم ها در برابر ليورپول از انگيزه بيشتري برخوردار هستند. ما بايد ذهنيت خود را حفظ کنيم و بدانيم که تکرار قهرماني از يک بار بردن آن کار دشوار تري است."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره